וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - מכבי נתניה: "יש לנו הזדמנות לעונה אדירה"

ראובן עטר המריץ את שחקניו אחרי ההצגה בגביע ולקראת אשדוד(שבת, 18:00). אפה אמברוז יפתח כמגן ימני בקבוצה של מזרחי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בסיבוב הראשון נוצחה נתניה באשדוד 1:2 משער של רוג'רס קולה בדקה ה-89.

* נתניה ניצחה ב-5 מ-6 משחקיה האחרונים (כולל הגביע) ביחס שערים של 3:10.

* ניצחון נוסף עשוי להעלות את נתניה עד המקום השני בטבלה.

* אשדוד היא מלכת התיקו של הליגה הסדירה עם 11 משחקים ללא הכרעה

* ששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, הסתיימו בניצחון הקבוצה המארחת.

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד:

אחרי שהבטיחה באמצע השבוע את מקומה ברבע גמר גביע המדינה, תנסה כעת מ.ס.אשדוד לשפר עמדות במאבק על מקום שיוליך לאירופה, דרך הליגה. בקבוצה מאמינים שהניצחון נגד אום אל פאחם בגביע יחזיר לשחקנים את הבטחון בעיקר במשחקי הבית במהלך הפלייאוף. המאמן יוסי מזרחי יחסר את עופר ורטה המוצהב ובמקומו יתופקד אפה אמברוז כמגן ימני. תמיר כחלון, בן בוטבול ואמיר לביא מתחרים על שני מקומות בקישור, כאשר בשאר ההרכב לא צפוי שינוי.

מכבי נתניה:

הרבה הכנות לא היו בנתניה למשחק, אלא בעיקר מצב רוח טוב לאחר הניצחון בקרית שמונה וההתקדמות של שלב נוסף בגביע המדינה. ראובן עטר אמר לשחקנים: "הגביע מאחורינו, יש לנו כאן הזדמנות לעשות עונה אדירה כי אנחנו בכושר טוב ומרגישים מצויין. בואו ניקח את ההזדמנות הזאת ונגיע לאן שאנחנו רוצים ומאמינים שאנחנו ראויים להגיע. אשדוד לא תוותר על כל מה שעשתה העונה וצפוי משחק קשה מאוד".

את השחקנים של עטר קשה היה להוריד לקרקע, ואחד מהם אמר: "חייבים לרדת לקרקע שלא נקבל בראש. אם נבוא מפוקסים ננצח את המשחק אבל יהיה משחק קשה ואגרסיבי כי אשדוד ירצו להחזיר לנו על כל האירועים שהיו אצלנו במשחק האחרון ששחקן שלהם נפל והם רצו שנוציא את הכדור החוצה, באשדוד זוכרים דברים כאלה תמיד". בנוגע להרכב הקבוצה לא צפויים שינויים וההרכב שפתח בקרית שמונה יפתח גם מחר.

יעמדו למבחן

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו

השוער הצעיר מציג העונה כושר יוצא מהכלל ואין ספק שהוא אחת הסיבות שאשדוד נמצאת בצמרת. מחר יפגוש מרציאנו את אחמד סבע, מלך השערים של ליגת העל, ויצטרך להיות במיטבו כדי לשמור על רשת נקיה בכדי שהקבוצה תצבור שלוש נקודות יקרות בקרב על אירופה.

מכבי נתניה: אמיר אדרי

זה נראה שנתניה תתקשה לבוא ב-100% אחרי מעמסת הגביע ואדרי צפוי ללא מעט אירועים ליד השער שלו. יכולת גבוהה שלו תעזור מאוד לנתניה להביא נקודות מאצטדיון הי"א.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, אפה אמברוז, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, ניר ביטון, בן בוטבול, תמיר כחלון (אמיר לביא), דוד רביבו, עידן שריקי, רוג'רס קולה.

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עידו לוי, עמרי בן הרוש, בן בנימין , קובי דג'אני, ניר נחום, חן עזרא, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully