וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: לארי בירד יעזוב את אינדיאנה בתום העונה

הג'נרל מנג'ר האהוב צפוי לפרוש, רג'י מילר וכריס מאלין מועמדים להחליפו. רודי פרננדז גמר את העונה. ריאן הולינס חתם בבוסטון

הצרות ממשיכות ליפול על דנבר. לאחר שאיבדה את דנילו גלינארי לחודש בשל שבר באצבע וראתה את צמד הרכזים שלה אנדרה מילר וטיי לואסון מתמודדים עם פציעות, הודיעה אתמול בלילה (בין חמישי לשישי) הקבוצה כי רודי פרננדז יעבור ניתוח בגבו, ויחמיץ את שארית העונה. הגארד הספרדי החמיץ לא פחות מ-12 משחקים העונה בשל כאבים בגב התחתון, ולאחר שהפציעה הוחמרה במשחק של הנאגטס מול דאלאס בתחילת השבוע, החליטו בצוות הרפואי של המועדון לנתחו ולהשבית אותו מהמשך העונה.

פרננדז, שהצטרף לדנבר בתחילת העונה לאחר שהועבר מפורטלנד לדאלאס, פתח במשחק אחד בלבד העונה, אך ב-24 דקות בממוצע הצליח להעמיד מספרים של 8.6 נקודות, 2.1 ריבאונדים, 2.4 אסיסטים וחטיפה למשחק. מי שאמור לקבל יותר דקות בהיעדרו של רודי הוא ווילסון צ'נדלר, שחזר לנאגטס בשבוע שעבר לאחר שפתח את העונה בסין. עדיין לא ברור האם פרננדז. יהיה כשיר לאולימפיאדה, ומדובר כמובן בחדשות רעות מאוד לספרד, שכבר תיאלץ להתמודד במשחקים בלונדון ללא ריקי רוביו.

עוד חדשות מהליגה הטובה בעולם:

*בניו יורק פוסט דווח הבוקר כי לארי בירד יסיים בתום העונה את תפקידו כג'נרל מנג'ר של אינדיאנה. "הוא בהחלט החליט שלא לחזור", אמר גורם המקורב למועדון. אחד משחקני העבר הגדולים אי פעם הגיע לתפקיד לפני כשש שנים כמחליפו של דוני וולש, והיה קרוב לפרוש בקיץ שעבר לפני שהשתכנע ונשאר. כעת מזכירים בתקשורת הניו יורקית את וולש עצמו, שנזרק בינתיים מהניקס, כמועמד המוביל להחליף את בירד, כשגם שמותיהם של שחקני העבר רג'י מילר וכריס מאלין הוזכרו כמועמדים.

* בוסטון חיפשה למשך כל השבוע שחקן מחליף בעמדות הפנים לאחר שג'רמיין אוניל וכריס ווילקוקס גמרו את העונה, ולאחר שחשקה ברוני טוריאף שהעדיף את מיאמי, נאלצה להסתפק בריאן הולינס. הסנטר ששוחרר מקליבלנד יחזק את הסלטיקס עד תום העונה. "מאוד אהבנו את המשחק שלו, הוא יתאים היטב לשיטה שלנו", אמר הג'נרל מנג'ר דני איינג'.

* מועמד נוסף לסלטיקס, קיריל פסנקו, חתם עד תום העונה באינדיאנה.

* ואגב שחקני פנים, דאלאס שחררה את שון וויליאמס, שפתח את העונה במכבי חיפה.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully