וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.כ הבקעה: טרוי גילנוותר יחליף את ראשון פרימן

23.3.2012 / 12:58

הבקעה סיכמה על צירופו של גילנוותר, פורוורד אמריקאי (22, 202) שסיים את העונה האחרונה בלימסול. נתניה וחיפה פספסו?

מ.כ הבקעה סיכמה עקרונית על צירופו של הפורוורד האמריקאי טרוי גילנוותר (22, 202), שסיים את העונה האחרונה במדי אפולוון לימסול. גילנוותר יחליף בסגל הבקעה את הסנטר האמריקאי ראשון פרימן, ששבר את ידו לפני כחודש במשחק ההפסד של הקבוצה לעירוני אשקלון.

כעת בבקעה מחכים לשחרור הרשמי של השחקן מקבוצתו הקפריסאית. בשלב זה מערימים הקפריסאים קשיים מאחר שטרם סיימו לשלם לשחקן את מלוא השכר השנתי. השחקן ונציגיו מתעקשים שיעשו זאת בטרם ישחררו אותו לישראל.

גילנוותר הוא פורוורד שמסוגל לשחק גם כסנטר, ויעבה את משחק הפנים של הקבוצה לצדו של ניר כהן, ששימש בשני המשחקים האחרונים של הבקעה כסנטר יחיד.

הוא שיחק שלוש שנים במכללת ניו מקסיקו סטייט, והחליט לנסות את מזלו בדראפט ה-NBA בסוף השנה שעברה, אך לא זכה להיבחר. הוא הוצע למספר קבוצות אירופאיות לפני שחתם באפולון לימסול.

גילנוותר גם הוצע בתקופה האחרונה למספר קבוצות בישראל, ביניהן ברק נתניה ומכבי חיפה, אך בשל העובדה שהעונה בקפריסין לא הסתיימה בעת שהוצע, הוא לא נחת בישראל.

הבקעה תתארח ביום ראשון (19:00) במלחה למשחק מול הפועל ירושלים, ותקיים בשבת הבאה משחק השלמה מול מכבי תל אביב בגני תקווה ובכך תסיים את משחקי הסיבוב השני. במועדון מאמיניםפ שניתן עדיין לתפוס את אחד הכרטיסים שמובילים לרבע גמר הפלייאוף דרך הבית התחתון.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully