וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-מכבי ת"א: "לפני משחק כזה לא צריך לדבר"

מכבי ת"א דרוכה לקרב העירוני (ש', 20:00, ספ'1), האוהדים לא הגיעו. גם מתחם חודורוב נותר מיותם: "זה יראה כמו משחק אימון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* לראשונה, ישוחק הדרבי התל אביבי ללא קהל.

* הניצחון האחרון בדרבי היה השני ברציפות של ניר לוין כמאמן הצהובים. הקודם היה בעונת 2007/8 עם שער ניצחון של יוסי שבחון בדקה ה-90.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

כמעט ללא אוהדים ובאווירה של עוד יום מן הימים, סיימה הפועל תל אביב את האימון המסכם שלה לקראת הדרבי הגדול והאחרון של העונה מחר בבלומפילד (20:00, שידור ישיר בספורט1 ו-HD). אם מישהו חיפש היום אווירה של דם בעיניים ונקמה על ההפסד הקודם למכבי, ממש לא מצא, ההיפך הוא הנכון: "עצוב איך שמתחם האימונים נראה היום", אמר אחד השחקנים של הפועל. "אנחנו רגילים שלפני דרבי יש טירוף והיום זה היה נראה כמו עוד אימון רגיל. בושה וחרפה שהדרבי יהיה בלי קהל. זה המשחק שכולם מחכים לו וזה יראה כמו משחק אימון".

המאמן ניצן שירזי, שסגר את האימון לתקשורת, לא ממש עשה הכנות מיוחדת לקראתו, מלבד שיחה קצרה שערך עם שחקניו: "תחזרו בראש אחורה,ותזכרו איך היה להפסיד למכבי ואיך הם חגגו. אסור לנו לתת למכבי לחגוג עלינו פעמיים בתוך שבועיים. לא רציתי לעשות את האסיפה הזו כי כולכם מבינים את המשמעות של המשחק הזה, אבל בגלל האווירה מסביב הרגשתי חייב להגיד כמה מילים. מחר בואו נגיע מרוכזים למגרש ונחזיר את הכבוד למועדון".

שירזי יערוך שני שינויים בהרכב מזה שפתח מול בני לוד ועוד אחד בסימן שאלה. עומר דמארי שיחזור מהשעייה בגין כרטיסים צהובים, ישוב לחוד ההתקפה על חשבון מהראן לאלה שירד לספסל, ובצד שמאל תרגל המאמן לסירוגין את יגאל אנטבי וגל שיש בהרכב הפותח. בוריס קליימן יעלה במקומו של אפולה אדל המורחק.


מכבי תל אביב:

האימון המסכם של הצהובים הוקדש ברובו להנעת כדור וללחץ על הגנת היריב, וכן על עמידה נכונה במצבים נייחים, גם בהגנה וגם בהתקפה. בדומה לתרגול הטקטי שנערך אמש, גם היום תרגל המאמן ניר לוין את אותו הרכב, שכולל ארבעה שינויים לעומת ה-11 שפתחו בהפסד למכבי נתניה במחזור שעבר: עומר ורד צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני על חשבון קלמי סבן, בעוד שרן ייני, מונאס דאבור וברק יצחקי, שסיימו לרצות הרחקה, ישובו גם הם להרכב. ייני יפתח בקישור האחורי לצד גל אלברמן, בעוד יצחקי ודאבור יתפסו את מקומם של רוי קהת ומוסא קונאטה בחלק הקדמי. רפי דהן לא יהיה בסגל מסיבות מקצועיות.

אוהדי הקבוצה, שצפוייים להתכנס מחר במספר מקומות לצפייה משותפת, ויתרו היום על הגעה לאימון המסכם, ובדומה למשחקי דרבי קודמים, לא הגיעו לקרית שלום, למרות שבקבוצה נערכו מבעוד מועד. גם המשטרה לא לקחה סיכון ושלחה מספר שוטרים ומאבטחים למתקן האימונים, שנותר שומם.

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "שחקנים יודעים היטב את משמעות הדרבי עבור האוהדים. נעשה הכל כדי לשמח אותם שוב כמו בדרבי הקודם. חוץ מזה, המשחק הזה מאוד חשוב לנו כדי לצמצם פערים לכיוון הצמרת. אנחנו עדיין רוצים מקום באירופה". אלירן עטר אמר לאתר הרשמי: "החשיבות של הדרבי ברורה לכולם. לפני משחק כזה לא צריך לדבר. אני מעדיף שנדבר אחרי".

מהמשחק ייעדר בוודאות סאבו פאביצ'ביץ', שעדיין לא החלים מהמתיחה בשריר התאומים, וגם היום הסתפק באימון אישי עם מאמן הכושר. בקבוצה ינסו להכשיר את הבלם המונטנגרי לקראת המשך המשחקים שנותרו עד לתום העונה.

יעמדו למבחן

נוסא איגייבור - הפועל תל אביב

הניגרי, שכבר הספידו אותו רבים בהפועל, החל לפרוח בשבועות האחרונים ולפרוע את השטרות שהשקיעה בו הקבוצה בקיץ. אם איגייבור רוצה לשנות גם את דעת הקהל עליו, רצוי שמחר יפגין שוב את העליונות שהראה בתקופה האחרונה ויוביל את הפועל שוב להיות הקבוצה הטובה בעיר.

ניבאלדו - מכבי תל אביב

הבלם הברזילאי היה חלש מאוד בתבוסה למכבי נתניה במחזור שעבר, אך למרות זאת ימשיך לקבל קרדיט בהרכב. בצוות המקצועי ירצו לראות את ניבאלדו בכושר של המשחקים לפני נתניה, בהם לא ספגה הקבוצה במשך ארבעה משחקים רצופים. הברזילאי כבר הביע את רצונו להישאר בקרית שלום בעונה הבאה ומחר זה יהיה מבחן כוח רציני עבורו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: בוריס קליימן, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, מרקו שולר, יגאל אנטבי (גל שיש), שי אבוטבול, רועי גורדנה, מירקו אורמוש, אלרואי כהן, נוסא איגייבור, עומר דמארי.

מכבי תל אביב: גיא חיימוב, עומר ורד, ניבאלדו, רוברט פונצ'ץ, יואב זיו, גל אלברמן, שרן ייני, דור מיכה, ברק יצחקי, מואנס דאבור, אלירן עטר.


הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully