וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: לואיוויל העיפה את מישיגן סטייט

הסוויט סיקסטין נפתח עם הפתעה של ריק פיטינו. סירקיוז ניצלה מהפסד לוויסקונסין ותפגוש את אוהיו סטייט שניצחה את סינסינטי

אחרי מנוחת אמצע השבוע מהדרמות של טורניר המכללות, התחדשו הלילה (בין חמישי לשישי) הקרבות הלוהטים בטורניר הכי דרמטי שיש, וכמנת פתיחה לשלב הסוויט סיקסטין קיבלנו הדחה ראשונה של אחת המדורגות הבכירות.

באיזור המערב הגיעה העונה הנהדרת של מישיגן סטייט (1) לסיומה עם הפסד 57:44 ללואיוויל (4). הספרטנס של טום איזו, שהחלו את השנה מחוץ לדירוג הארצי והפכו במהלכה למועמדים בכירים לזכייה באליפות, נעצרה על 18 נקודות במחצית הראשונה מול הקבוצה המשתפרת של ריק פיטינו ולא הצליחו לחזור לעצמם גם אחרי ההפסקה, כשדריימונד גרין נפרד מעולם המכללות עם 13 נקודות ו-16 ריבאונדים. הקרדינלס ימשיכו למפגש מול פלורידה (7) שעצרה את מרקט (3) עם 58:68 בזכות 21 נקודות של בראדלי ביל.

באיזור המזרח סירקיוז (1) שרדה עוד מותחן לפני שפילסה את דרכה לעלית אייט עם 63:64 על וויסקונסין (4), אחרי שהבאדג'רס שהפציצו 14 מ-27 מחוץ לקשת הוליכו בדקות האחרונות אבל ראו את ג'ורדן טיילור מחטיא זריקת ניצחון אפשרית. כעת מחכה לאורנג' מפגש מול אוהיו סטייט (2), שהצילה את כבוד הביג 10 עם ניצחון 66:81 על סינסינטי (6) שהחזיקה מעמד מול הבאקאייז הקשוחים רק עד אמצע המחצית השנייה בה התפרקו, כשג'רד סאלינג'ר חוגג עם 23 נקודות ו-11 ריבאונדים ודשון תומאס עוזר לו עם 26 נקודות.

הלילה תושלם תמונת רבע הגמר, כשקנטאקי תפגוש את אינדיאנה ותחכה למנצחת בין ביילור לקסבייר. צפון קרוליינה תתעמת מול אוהיו המפתיעה בדרך למפגש אפשרי מול קנזס שתשחק מול צפון קרוליינה סטייט.

כדורסל מכללות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully