וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב עלתה לסדרת הגמר

הצהובים ניצחו 0:3 את כפר סבא והשלימו 1:3 בסדרה. בגמר מחכה מטה אשר. נשות כפר סבא רחוקות ניצחון מאליפות

מכבי תל אביב הבטיחה את מקומה בסדרת הגמר של ליגת הכדורעף, לאחר שהשיגה ניצחון חלק 0:3 על הפועל כפר סבא במשחק הרביעי בסדרה וחתמה אותה עם 1:3. האלופה ניצחה 23:25, 20:25 ו-18:25 כדי להעפיל לגמר בפעם השביעית ברציפות, שם תנסה להבטיח אליפות חמישית ברציפות. סדרת הגמר תצא לדרך ביום שני הקרוב בהדר יוסף, כאשר מכבי תל אביב תפגוש את הפועל מטה אשר, שגברה על הוד השרון.

כפר סבא עוד ניסתה לתת פייט במערכה הראשונה, אבל נכנעה ליכולת טובה יותר של מכבי תל אביב. 19 נקודות של אלכס מורנו (53 אחוזים) עשו את ההבדל עבור מכבי, שתקפה מצוין וברחה לקבוצה של איתי בכרך. זה היה משחקו האחרון בקריירה בליגת העל של מאור נוטקביץ' שהספיק לשחק בעבר גם במכבי תל אביב. בסיום המשחק, הציע מאמן הצהובים זהר בר נצר לנוטקביץ' להגיע לקבוצה לעונת פרישה "כדי שיוכל לסיים את הקריירה עם קצת תארים", כך לדבריו.

סדרת הגמרעף לנשים נפתחה עם ניצחון גדול של הפועל כפר סבא 1:3 (25:27, 25:20, 17:25, 21:25) בחוץ על הפועל קריית אתא, המועמדת הברורה לזכות באליפות העונה. זו הייתה אחת ההופעות הטובות העונה של הקבוצה שניצחה פעמיים את בנות הקרייה בליגה וכל זאת, למרות משחק בינוני של המוסרת המוכשרת שני פחם ונפילה מדאיגה ביכולת הקבוצתית במערכה השלישית. כפר סבא מוליכה כעת 0:1 בסדרה, כאשר המשחק השני ייערך אצלה בבית ביום שלישי הקרוב. ניצחון יבטיח לכפר סבא אליפות היסטורית.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully