וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מלאגה גברה 2:4 על ראיו וייקאנו

האנדלוסים נצמדו למקום הרביעי, סביליה הביסה 0:3 את סנטאנדר. שער דרמטי של פנדיאני נתן לאספניול 1:1 מול בטיס

המחזור ה-28 של הליגה הספרדית הגיע לסיומו הערב (חמישי). מלאגה ניצחה 2:4 את ראיו וייקאנו בקרב מהנה, סביליה הביסה 0:3 את ראסינג סנטאנדר בחוץ, בעוד אספניול כפתה 1:1 דרמטי על בטיס עם שער שוויון של וולטר פנדיאני בתוספת הזמן.

מלאגה - ראיו וייקאנו 2:4

הקבוצה של מנואל פלגריני איבדה את רצף שלושת הניצחונות שלה במחזור הקודם כשחילצה תיקו דרמטי בברנבאו מול ריאל מדריד, והערב היא חזרה לדהור עם ניצחון שהצמיד אותה ללבנטה במקום הרביעי. דייגו קוסטה העלה את האורחת ממדריד ליתרון מוקדם בפנדל בדקה החמישית, אבל צמד של רונדון (35 ו-58) הפך את הקערה. אנצו מארסקה היה חתום על השלישי בדקה ה-70, ואחרי שרוברטו טראשוראס צימק בפנדל נוסף בדקה ה-84, הגיב דודה כעבור שתי דקות עם השער שהבטיח למלאגה את הניצחון.

ראסינג סנטאנדר - סביליה 3:0

המארחים קיוו לצמק את הפער מוויאריאל שנמצאת מעל הקו האדום, אך הפסידו בפעם הרביעית ברציפות ונותרו במקום ה-18 ובמרחק ארבע נקודות מחוף מבטחים. סביליה ניצלה את ההזדמנות להשכיח את ההפסדים מול ספורטינג חיחון וברצלונה, הייתה טובה יותר וגם זכתה בנקודות שהקפיצו אותה למקום ה-11. חסוס נבאס היה במקום כדי לכבוש בדקה ה-34, אחרי שמריו הדף את הניסיון הראשון של אלברו נגרדו. בדקה ה-52 שלח חוסה אנטוניו רייס כדור חופשי לרחבה, ומאנו דל מוראל נעץ את השני. פאפה דיוף הורחק משורות ראסינג 11 דקות לסיום, כשמאנו חתם עם השלישי של סביליה והשני שלו בתוספת הזמן.

בטיס - אספניול 1:1

אחרי שלושה הפסדים רצופים, הירוקים מסביליה חשבו שהם חזרו למסלול הניצחונות דווקא מול אספניול, שהגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים וידעה כי אחד נוסף עשוי להקפיץ אותה למקום החמישי. אלא שוולטר פנדיאני עלה מהספסל בדקה ה-80, ושלוש דקות בתוך תוספת הזמן כבש את שער השוויון הדרמטי. המחצית הראשונה הייתה חלשה למדי, אבל לאחר ההפסקה חזרו שחקני שתי הקבוצות נחושים יותר וסיכנו לא מעט את שני השערים. בטיס גם מצאה את הרשת בדקה ה-79, כשנגח פנימה אחרי הגבהה של ג'ונתן פריירה. שלוש דקות לסיום דידאק וילה היה קרוב לשוויון, אך הכדור שלו ננעץ בקורה השמאלית של פבריסיו. למזלו, פנדיאני הצליח לעשות זאת ממש בשניות הסיום.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully