וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "ניקולאי קודריצקי היה גדול הזרים בישראל"

22.3.2012 / 21:30

משה דמאיו נשא דברים בטקס לזכר החלוץ שנהרג בתאונת דרכים לפני 18 שנים. אלמנתו ובתו של קודריצקי נכחו בטקס

בני יהודה קיימה הערב (חמישי) את טקס האזכרה הרשמי לזכר ניקולאי קודריצקי, חלו. העבר האוקראיני של הקבוצה שנהרג בתאונת דרכים ב-1994. בטקס נכחו אלמנתו של קודריצקי, ויקטוריה וכן בתו ולרי ובתה השנייה של ויקטוריה, דנה. יחד איתם השתתפו גם כל שחקני ואנשי המועדון. ויקטוריה התרגשה כאשר פגשה את יוסי אבוקסיס, כיום מאמן הקבוצה ובזמנו חברו הטוב ביותר של ניקו.

משה דמאיו, מנכ"ל בני יהודה, נשא דברים במהלך הטקס ובין היתר אמר: "ניקו היה גדול הזרים שהגיעו לישראל, שחקן בלתי רגיל שהתחבור לשכונה ולמועדון. כל האוהדים של בני יהודה זוכרים ומכבדים את ניקו. אנו כמועדון נמשיך כל שנה לקיים את הטקס ולשמר את הזיכרון של ניקולאי. היום יוסי אבוקסיס שהיה חברו הטוב ושיחק עימו הוא המאמן, ויעקב אסייג ששיחק איתו הוא עוזר המאמן. גם רמי לוי הוא מאמן קבוצת הנוער, כך שיש השנה מעין סגירת מעגל".

האלמנה ויקטוריה הודתה בהתרגשות לאנשי הקבוצה ולאוהדים שלא שוכחים את המשפחה. במהלך הטקס גם דיברה לראשונה הבת ולרי, שהייתה בסך הכל בת 3 כאשר אביה נהרג. ולרי ציינה כי זו פעם ראשונה שהיא בוחרת לדבר וכי בכל מקום שהיא הולכת תמיד מספרים לה איזה שחקן ואדם גדול היה אביה.

קודריצקי היה אחד הזרים הגדולים ששיחקו בישראל, כאשר כבש 54 שערים ב-85 משחקים במדי בני יהודה, אליה הצטרף בתחילת עונת 1991/2. הוא הפך לאחד השחקנים האהובים בשכונה, נקשר במהרה לאוהדים ואף זכה לקבל את סרט הקפטן. תאונה קשה ב-15 במרץ 1994, כשהיה בדרכו הביתה ממשחק הידידות בין ישראל לאוקראינה, גדעה את חייו בגיל 32 והשאירה את אוהדי בני יהודה עם חלל גדול בלב.

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully