וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדני דגן: "אני מאושר כאילו זה גביע ראשון"

מאמן מכבי אשדוד חגג גביע שביעי שלו וראשון של העיר. אוסטפלד: "מגיע להם". רה"מ נתניהו: "מדובר בהישג מרשים"

מכבי אשדוד עשתה הערב (חמישי) היסטוריה כשגברה 50:63 על א.ס רמת השרון בגמר גביע המדינה בכדורסל נשים וזכתה בתואר ראשון בתולדותיה ובתולדות העיר אשדוד. עדני דגן צירף לארון הגביעים האישי שלו גביע שביעי בגמר השביעי שלו, ואורנה אוסטפלד ראתה את השחקניות שלה מפגרות לכל אורך המשחק.

"אני שמח לאללה", צהל דגן בסיום. "קודם כל, מגיע לשחקניות וליו"ר שלנו, שהולכת להתחתן הלילה. אני מאושר כאילו זה גביע ראשון. עכשיו אנחנו צריכים לקחת אליפות, אבל זה לא יהיה קל".

נעמי קולודני, שהניפה את הגביע, הוסיפה: "אי אפשר היה לקחת את זה מאתינו. הגענו נחושות ואגרסיביות. עם הקהל הזה היה ברור שאנחנו לא חוזרות בלי הגביע. הלוואי שזה יהיה הסיפתח, גם לכדורסל גברים וגם לכדורגל מבחינת תארים. אנחנו ארבע ישראליות כל כך מחוברות וכולנו יחד".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר לפני זמן קצר לקפטנית מכבי אשדוד, מירב דורי, ובירך אותה על הזכייה ההיסטורית בגביע המדינה בכדורסל. ראש הממשלה אמר: "מדובר בהישג מרשים, במיוחד לאור העובדה שזאת הפעם הראשונה שהקבוצה מגיעה למעמד הגמר". נתניהו ביקש להעביר את ברכותיו למאמן עדני דגן, לראש העיר יחיאל לסרי ולכל תושבי אשדוד".

בצד המפסיד הייתה אורנה אוסטפלד שאמרה: "הם הגיעו למשחק, ואנחנו לא. הם שיבשו לנו את המשחק ושיחקנו מצוין. איבדנו מלא כדורים והיינו לא מרוכזות, כל הכבוד לאשדוד, מגיע לעיר הזאת גביע".

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully