וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בשייט: משיח רביעי, קורזיץ ראשונה

פתיחה טובה לישראלים: משיח הגיש ערעור והתקדם, צוברי מדורג במקום השמיני הכללי. קורזיץ מוליכה לאחר שלושה שיוטים

אליפות העולם בגלשני רוח בקאדיס, שעשויה להוות את הקרב האחרון על הכרטיס הבודד לאולימפיאדת לונדון 2012 בין שני גולשי הצמרת הישראלים נמרוד משיח והמדליסט מבייג'ינג 2008 שחר צוברי, יצאה היום (חמישי) לדרך בעיר הספרדית.

האליפות, שתימשך לאורך שישה ימים וצפויה להכיל 16 שיוטים, החלה עם שלושה כאלה היום, שהתקיימו תחת רוחות חלשות של 7-8 קשר. הדבר אמור היה לסייע דווקא לצוברי, שמעדיף רוחות חלשות ולהפריע למשיח, אולם האחרון, שמוביל על צוברי 7:21 בניקוד המירוץ האולימפי ועשוי לסגור את התחרות בין השניים כבר באליפות הקרובה, לא נתן לדבר להפריע לו וסיים את היום ראשון במקום הרביעי, לאחר שהגיש ערעור שהתקבל וסייע לו להתקדם שני מקומות.

את השיוט הראשון היום סיים משיח במקום הראשון, בעוד שצוברי מסיים רק שביעי. בשיוט השני צימצם צוברי את הפער מעט ובשיוט מצוין מבחינתו הוא סיים במקום השני, אחרי ביירון קוקלאניס היווני. משיח לעומת זאת, הסתפק במקום החמישי בשיוט זה. בשיוט השלישי תפס משיח את המקום השישי, כשצוברי שוב הקדים אותו והגיע חמישי.

משמעות הדבר היא שאחרי שלושה שיוטים, משיח מדורג במקום הרביעי בתחרות, עם 12 נקודות שליליות. צוברי נמצא כרגע במקום השמיני, עם 14 נקודות שליליות במאזנו. במקום הראשון ניצב הצרפתי ז'וליאן בונטמפן עם שבע נקודות שליליות, ואחריו בייקון קוקאלניס היווני עם תשע נקודות שליליות.

שלושה ישראלים נוספים משתתפים בתחרות. רון אסולין מדורג במקום ה-36 אחרי שלושה שיוטים. הוא סיים במקום ה-28, 19 ו-12 ומחזיק ב-59 נקודות שליליות. דן דוידוביץ' סיים במקומות ה-35, 39 ו-22 ומדורג 62 כללי עם 96 נק' שליליות. סיים במקומות ה-32, 50, ו-40 ומדורג 86 כללי עם 122 נק' שליליות.

בתוך כך, נפתחו היום גם שיוטי הנשים, כשכל העיניים בתחרות מופנות ללי קורזיץ, אלופת העולם המכהנת. הגולשת הישראלית לא איכזבה, סיימה במקום השלישי בשיוט הראשון וניצחה את השניים הבאים, והיא מוליכה את התחרות עם חמש נקודות שליליות, בדיוק כמו סגניתה מהאליפות האחרונה באוסטרליה, זוחה קלפצקה הפולניה. מעיין דוידוביץ' סיימה את שלושת השיוטים שלה במקומות 9, 8 ו-10 והיא מדורגת במקום ה-15. נציגות ישראליתו נוספות בטורניר הן ליאור שמעוני המדורגת במקום ה-61, ואופיר הלוי שבמקום ה-62. מחר צפויים להתקיים שלושה שיוטים נוספים אצל הגברים והנשים.

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully