וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר מיאמי: שחר פאר הודחה בסיבוב השני

הישראלית הצליחה לזכות במערכה הראשונה מול שראפובה, אך הפסידה 4:6, 6:3, 6:3 ורשמה הפסד 6 ב-6 משחקים מול הרוסיה

שחר פאר נמצאת בשנה לא פשוטה מבחינתה. הישראלית, שירדה ביום שני עד למקום ה-55 בעולם, הצליחה לרשום הערב (חמישי) הופעה מכובדת מאוד מול מריה שראפובה, השנייה בעולם, ואפילו לזכות במערכה, אך לבסוף הפסידה 4:6, 6:3, 6:3 והודחה בסיבוב השני של טורניר מיאמי היוקרתי. פאר לא תאבד נקודות דירוג כיוון שהודחה גם בשנה שעברה בסיבוב השני, לאחר שקיבלה כרטיס חופשי לשלב הזה בשל כך שהייתה מדורגת. אגב, לפאר זהו הפסד שישי בשישה מפגשים מול שראפובה, כשהיא לפחות זוכה במערכה ראשונה מאז המפגש הראשון שהיה אי שם ב-2005. הרוסיה, שהפסידה רק בראשון האחרון לוויקטוריה אזרנקה בגמר אינדיאן וולס, תפגוש בסיבוב הבא את סלואן סטיבנס או שרה אראני.

שחר פאר טניסאית ישראלית. Lynne Sladky, AP
הפסד שישי בשישה מפגשים עם שראפובה. פאר/AP, Lynne Sladky

פאר הגיעה למשחק לאחר ניצחון 4:6, 2:6 על אליז קורנה הצרפתיה (114 בעולם) בסיבוב הראשון, והמשיכה במומנטום גם במשחק מול שראפובה, כשהצליחה לנצל שבע שגיאות כפולות של הרוסיה כדי להשיג שתי שבירות בדרך ל-4:6 מפתיע במיוחד. אלא שבשתי המערכות הבאות, הרוסיה כבר הייתה טובה יותר והצליחה לסגור את המשחק אחרי שעתיים ו-24 דקות. פאר תקווה לנצל את ההופעה המכובדת הזו כבר בטורניר צ'רלסטון, שם הגיעה בשנה שעברה עד לסיבוב השלישי.

מנגד, לשראפובה אולי לקח קצת זמן, אבל היא הצליחה להתאושש מהתבוסה לאזרנקה ביום ראשון רק לאחר המערכה הראשונה הרעה שלה. הרוסיה, בסופו של דבר, הייתה גדולה על פאר, ותנסה להמשיך לפחות עד לגמר, שם נעצרה בשנה שעברה לאחר מפגש מול לא אחרת מאשר ויקטוריה אזרנקה. נראה ששראפובה ממשיכה לחזור לעצמה וליכולת המצוינת שלה, אבל 11 שגיאות כפולות זה הרבה יותר ממה שהיא יכולה להרשות לעצמה ברמות הגבוהות יותר.

מריה שראפובה טניסאית רוסיה. Lynne Sladky, AP
הרבתה לבצע שגיאות כפולות. שראפובה/AP, Lynne Sladky

מערכה ראשונה, 4:6 לפאר

שראפובה פתחה את המשחק והובילה כבר 0:40, אך פאר חזרה ל-40:40. המשחקון המשיך להיות צמוד ולפאר אפילו היו שתי אפשרויות שבירה, כשהרוסיה מבצעת שתי שגיאות כפולות, אך שראפובה התעשתה וזכתה במשחקון, 0:1. פאר חזרה במשחקון הבא מפיגור 30:0 ואיזנה ל-1:1. גם את המשחקון הבא פתחה שראפובה עם 0:30, אך פאר חזרה והצליחה לשבור בדרך ל-1:2. פאר שוב נקלעה לצרות על ההגשה שלה והפעם גם נשברה וזה 2:2. השתיים שמרו על ההגשות וזה 3:3. הרוסיה פתחה גם את המשחקון הבא ב-0:30, אך ביצעה שגיאה כפולה רביעית ופאר הצליחה לחזור גם מ-40:15 לשוויון. אך שראפובה הצליחה לסגור את המשחקון עם אייס שלישי ולעלות ל-3:4. פאר שמרה על ההגשה שלה ואיזנה ל-4:4. פאר עלתה ל-15:40 בזכות שתי שגיאות כפולות של שראפובה. הרוסיה עוד צימקה, אך ביצעה שגיאה כפולה שביעית! 4:5 לפאר. הישראלית שמרה על ההגשה וזכתה במערכה הראשונה עם 4:6 תוך 56 דקות. מערכה ראשונה שפאר לוקחת מול שראפובה מאז 2005.

שחר פאר טניסאית ישראלית. Lynne Sladky, AP
הצליחה לזכות במערכה שנייה אי פעם מול שראפובה. פאר/AP, Lynne Sladky

מערכה שנייה, 3:6 לשראפובה

שראפובה הצליחה לשמור על ההגשה בתחילת המערכה השנייה ועלתה ל-0:1. הישראלית הובילה 0:40 במשחקון השני, אך שראפובה חזרה ועלתה ל-0:2 אחרי שגיאה כפולה של פאר. שראפובה המשיכה במומנטום ושמרה על המשחקון על האפס בדרך ל-0:3. פאר לא נבהלה ושמרה על ההגשה שלה על האפס בדרך ל-3:1. שראפובה ביצעה שגיאה כפולה נוספת במשחקון החמישי, אך זכתה בארבעה הנקודות האחרות בדרך ל-1:4. השתיים שמרו על ההגשות וזה 2:5 לשראפובה, שהחזיקה כבר בשתי נקודות מערכה, אך פאר שמרה על ההגשה שלה וצימקה ל-5:3. שראפובה לא נלחצה במשחקון הבא, שמרה על ההגשה וזכתה במערכה עם 3:6.

מריה שראפובה טניסאית רוסיה. Lynne Sladky, AP
התעשתה במערכה השנייה. שראפובה/AP, Lynne Sladky

מערכה שלישית, 3:6 לשראפובה

שראפובה המשיכה במומנטום גם במערכה השלישית ושברה על האפס כבר במשחקון הראשון בדרך ל-0:1. פאר כבר הובילה 40:15 על ההגשה של שראפובה, אך היא הצליחה לחזור לעצמה וזכתה במשחקון כדי לעלות ל-0:2. הרוסיה הצליחה לשבור את פאר גם במשחקון הבא ולשמור על ההגשה שלה למרות פיגור 40:15, אך זכתה גם בו ועלתה ל-0:4. פאר פיגרה כבר 40:15 וביצעה שתי שגיאות כפולות, אך התאוששה וזכתה במשחקון כדי לצמק ל-4:1. הרוסיה שוב ביצעה שגיאה כפולה ופאר המשיכה לשבירה ו-4:2. פאר הובילה כבר 0:40 במשחקון הבא, שראפובה עוד צימקה ל-40:30, אך פאר עמדה בלחץ וצימקה ל-4:3. שראפובה לא נלחצה ושמרה על ההגשה שלה בדרך ל-3:5. גם במשחקון הבא הצליחה הרוסיה לשבור ולזכות במשחקון, מערכה ובמשחק כולו.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully