וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "הלוואי שנחגוג וגם קרית שמונה תחגוג"

22.3.2012 / 14:30

החלוץ, שישוב יחד עם דאבור להרכב, התייחס לדרבי בשבת ולאפשרות שמכבי ת"א תסדר אליפות לקבוצה מהצפון

לאחר התבוסה הכואבת, 3:0 מול מכבי נתניה בשבת, שהורידה אותה אל המקום השביעי בטבלה לפני תחילת הפלייאוף, מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת הדרבי התל אביבי הגדול, שייערך בשבת הקרובה ולמעשה יהיה אולי קטן מאי פעם, זאת משום שהמשחק יתקיים ללא קהל, זכר לעונש שקיבלה היריבה העירונית הפועל תל אביב בשל התפרעויות הקהל שלה בסיום הדרבי הקודם, שנערך לפני שלושה שבועות והסתיים ב-0:1 לצהובים, ניצחונם הראשון בדרבי מזה ארבע שנים.

המאמן ניר לוין התייחס לדרבי הנוכחי לעומת זה הקודם, כמו גם למשחק הנפל שהציגו הצהובים מול נתניה: "המשחק הזה לא קשור למה שהיה לפני שבועיים. אנחנו מגיעים אחרי ההפסד בנתניה, הפועל אחרי הגביע, כל קבוצה עשתה את השינויים וההתאמות שלה, אז זה לא דומה למשחק הקודם. אומנם ניצחנו את הדרבי הקודם, אבל אנחנו לא שוכחים שהיכולת לא הייתה מרשימה. שיחקנו מחצית ראשונה טובה ולא מעבר לזה. אנחנו מנסים לשפר את הדברים שדורשים תיקון, בעיקר מהמחצית השנייה מול נתניה. נשתדל שלדרבי תגיע מכבי שלפני המשחק מול נתניה, עם הכושר הטוב".

"אמרתי כבר אחרי המשחק בנתניה, שההרכב החסר לא נותן הנחות והייתה לנו ביקורת על עצמנו, על איך שהקבוצה נראתה במחצית השנייה, שהייתה הכי גרועה של מכבי העונה וזה בא לידי ביטוי בתוצאה. נצטרך לשפר את משחק ההגנה של כל הקבוצה, עבדנו על זה באימונים. אם משחק ההגנה שלנו יראה כמו במחצית השנייה נגד נתניה, תהיה לנו בעיה".

לגבי קיום המשחק ללא קהל הוסיף לוין: "ההכנות והאווירה לקראת הדרבי לא דומות לעוד משחק. מרגישים את זה בתכונה, בדריכות ובפוקוס בקרב הקבוצה. במידה מסוימת, זה שרוב האצטדיון לא יהיה אוהדי הפועל, אולי יהיה לטובתנו. זה לא תלוי בקהל ביציע, אלא ביכולת של השחקנים שלנו לעשות את הדברים כמו שצריך, מבחינת מוטיבציה. אם זה יקרה, נוכל להיות דומיננטים, אבל הפועל קבוצה מצוינת ואנחנו נערכים למשחק קשה וצמוד. כבר כשהייתי פרשן העלתי את הרעיון שנוסה במשחק של קרית שמונה נגד הפועל, להביא נשים וילדים. זה רעיון מבורך אם עושים אותו כמו שצריך וממלאים את האצטדיון. לא הקדשתי לזה מחשבה נוספת, כי אני צריך לדאוג לקבוצה שלי ולשפר אותה".

החלוץ ברק יצחקי, שהיה חסר מאוד למכבי במשחק האחרון ויחזור להרכב לאחר שריצה עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים, עסק גם הוא באצטדיון השומם שמצפה לשתי הקבוצות: "לא יודע אם נתקלתי במשחק במעמד כזה בלי קהל. הדרבי הוא המשחק הכי מדובר בכדורגל הישראלי. שיחקתי פעם בטדי נגד מכבי תל אביב בלי קהל, זה לא נעים אבל זה מה שהחליטו וצריך לשחק. לא תהיה אותה אווירה כמו בדרבי הקודם, אבל אין מה לעשות. אין שחקן שאוהב לשחק בלי קהל. צריך לבוא ולהתנתק ממה שקורה מסביב, להשיג את המטרה ולנצח".

על אירועי הדרבי הקודם אמר יצחקי: "הדרבי הקודם מבחינתו הוא היסטוריה. נכון שאחרי ארבע שנים, ניצחנו את הדרבי האחרון, אבל המשחק נגמר ובטח שהיום לא צריך לחשוב על הדרבי הקודם או לנסות להוכיח למישהו, אלא לנצח את הדרבי הזה. זה לא יהיה קל ונצטרך לעבוד קשה, לבוא מרוכזים ומוכנים כי הפועל תל אביב קבוצה טובה. מה שהיה מסביב בדרבי הקודם לא קשור אלינו, חבל שהתעסקו בשטויות שמסביב ולא בניצחון שלנו. אנחנו שמחנו ולא צריך לחשוב על דברים אחרים. כולם יודעים שלא היה לנו משחק טוב בנתניה, אבל לא רוצה להיכנס לשאלה אם הייתי חסר. קבוצה צריכה לדעת לנצח גם כששחקנים לא נמצאים. המשחק מול נתניה הוא היסטוריה, כמו הדרבי הקודם. אם נתרכז בעצמנו ולא בהפועל תל אביב, התוצאה תהיה חיובית".

לסיום, הוא התפנה לספר על משאלות הלב שלו מהמשחק הקרוב: "אם ננצח, קרית שמונה תחגוג והלוואי שזה יקרה. נפרגן להם מכל הלב וגם אנחנו נחגוג".

לוין מתכנן ארבעה שינויים לקראת הדרבי

בצל מצב הרוח הקשה בעקבות ההפסד האחרון בשבת למכבי נתניה, הצהובים מתחילים להגביר את ההכנות לקראת הדרבי התל אביבי בשבת (20:00, שידור ישיר בספורט1) . על פי התרגול הטקטי באימון היום, נראה שמספר שחקנים ישלמו את מחיר התבוסה בשבת, כאשר המאמן ניר לוין ערך לא פחות מארבעה שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו בשבת.

ברק יצחקי ומואנס דאבור, שסיימו לרצות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים, ישובו להרכב על חשבונם של מוסא קונאטה ורועי קהת, שהיו חלשים נגד נתניה. שרן ייני סיים גם הוא לרצות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים וצפוי לפתוח בקישור האחורי במקומו של רפי דהן. שינוי נוסף שמתכוון המאמן לבצע, על פי האימון שנערך היום הוא הרכבתו של עומר ורד בעמדת המגן הימני על חשבונו של קלמי סבן.

צמד הבלמים ניבאלדו ורוברטו פונצ'ץ ימשיכו לפתוח במרכז ההגנה של הצהובים, כאשר סאבו פאביצ'ביץ' הפצוע הסתפק גם היום באימון בצידי המגרש והוא לא יהיה בסגל לדרבי.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully