וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי: "פישר ייתן לי מרפקים, בגלל זה אני אוהב אותו"

הרכז הצטרף לת'אנדר ויפגוש את הלייקרס בשבוע הבא. כריס פול: "כמה הפסדים ואנחנו מחוץ לפלייאוף". לין: "יוצרים זהות"

לילה של משחקים גדולים והעברות גדולות לא פחות עבר על ה-NBA הלילה (בין רביעי לחמישי). הליגה מתחילה להתמרק לקראת הפלייאוף, שכבר נמצא ממש מעבר לפינה וכולם מתרגשים ומנסים להעביר הילוך.

הלייקרס, שמנסים לשמור על המקום השלישי במערב, הגיעו לביקור אצל האלופה מדאלאס ונתנו הצהרה מול הקבוצה שהשפילה אותם בפלייאוף האחרון. 30 נקודות לקובי בריאנט, 27 לפאו גאסול ו-58.4 אחוזים מהשדה, סידרו למייק בראון ושחקניו 93:109 גדול.

מי שעוד בלט הוא הרכש החדש רמון סשנס, שהגיע לפני שבוע בטרייד מקליבלנד וסיפק 17 נקודות: "הוא עשה את המשחק פשוט עבור כולם. המהירות והיכולת שלו יכולות לעזור לנו לפרוץ הגנות", אמר בראון על הרכז שלו. למאר אודום, פעם לייקר והיום שחקן כושל בדאלאס, סיים עוד משחק נפל עם הספרה 1 בטור הנקודות, הריבאונדים והאסיסטים: "אני לא הולך להאשים שום דבר בזה, אני פשוט צריך להבין למה זה קורה", אמר הפורוורד המאכזב.

בצד השני של עיר המלאכים לא נהנו הלילה. הקליפרס, שנאבקים על מקום טוב בפלייאוף, חטפו 114:91 במשחק החוץ שלהם באוקלהומה סיטי. בלייק גריפין קלע שבע נקודות בלבד בעיר הולדתו וספג חבטה עזה בפרצוף מהסנטר המקומי קנדריק פרקינס, שאמר: "זה לא היה בכוונה, זה חלק מהמשחק וזה קורה. אם הוא מטביע כמה פעמים, הוא נכנס למשחק ורציתי למנוע את זה". הקליפרס הלחוצים, שהפסידו יותר מדי משחקים לאחרונה, סובלים ממכת פציעות שפגעה כבר ב-11 מבין 18 שחקני הסגל שלהם. כריס פול אמר: "זה מתחיל להיות מעט מביך, עוד כמה הפסדים ואנחנו מחוץ לפלייאוף, אז חייבים להתחיל לשחק".

הניקס חוגגים תחת המאמן החדש מייק וודסון. ג'רמי לין, שדעך לאחרונה, חזר לחיים ועם 16 נקודות ברבע הרביעי (מתוך 18 במשחק כולו) הוא סידר לניו יורק ניצחון חמישי רצוף, 79:82 בפילדלפיה. "הזעתי הלילה", אמר וודסון, "אבל למדתי שהקבוצה שלי לא נשברת או מתקפלת, הם מאמינים שיוכלו לנצח כל משחק". לין, שייאלץ לחלוק את ההייפ בעיר עם הקוורטרבק החדש של קבוצת הפוטבול ניו יורק ג'טס, טים טיבו, אמר: "אני מתרגש בשבילו ומחכה לראות מה הוא יעשה. נראה מה יהיה בעונה הבאה. אנחנו בונים את עצמנו, משתפרים ומרגישים בטוחים יותר. אנחנו יוצרים זהות לקבוצה שלנו".

אחרון חביב, מעט בשוליים אבל בהחלט שווה איזכור אחרי הלילה, הוא בן גורדון, שתפר 9 מ-9 מחוץ לקשת ו-45 נקודות, מה שלא מנע מקבוצתו דטרויט להפסיד 116:115 דרמטי מול דנבר. גורדון השווה שיא NBA, אבל כמובן היה מאוכזב בסיום: "היו לנו הזדמנויות לנצח ועשינו כמה טעויות. חבל".

בגזרת השחקנים החופשיים, עוד לילה מעניין כאמור. כצפוי, דרק פישר, שמחזיק בחמש טבעות אליפות, יחזק את הת'אנדר, שהחלט רוצים להוסיף לו את השישית. פישר, ששוחרר מהלייקרס, ילבש את הגופיה 37, כמו הגיל שלו ואמר: "אני שמח שהת'אנדר חושבים שאני יכול לתרום לקבוצה במאבק ע האליפות בגילי", תוך שהוא שולח עקיצה לכיוון הלייקרס. קובי בריאנט התפנה להשיב, לקראת המשחק של לוס אנג'לס באוקלהומה סיטי בשבוע הבא: "אתה לא זוכה בחמש אליפויות אם אתה נחמד על המגרש ומנשק את התחת של היריב שלך. אני הולך להשמיד אותו והוא מבין את זה. אני בטוח שיהיה לי ולדרק מאבק פיזי, כולל מרפקים ובגלל זה אני אוהב אותו". הלילה מול הקליפרס הוא תרם חמש נקודות ב-19 דקות.

עוד אקס לייקרס, רוני טוריאף, יחזק את מיאמי. "הייתי קצת המום, אם להגיד את האמת", אמר טוריאף לאחר שזכה לטלפונים מצד פאט ריילי, מאמן ההיט אריק ספולסטרה, לברון ג'יימס ודווין וויד, כולם הפצירו בו להצטרף אליהם, "לא ציפיתי לכך שכולם ידברו איתי. אני מרגיש נהדר ומוכן לעשות את זה".

הלייקרס ניצחו, הקליפרס הפסידו

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully