וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון שייר לא ישוב לארץ: "תודה לאוהדי מכבי תל אביב"

הגארד האמריקאי, שלא מצא את עצמו בקבוצה, נפרד מהאוהדים ומהחברים שלו בצהוב באמצעות הטוויטר: "הייתם מדהימים"

ג'ון שייר עשה היום (חמישי) סימנים משמעותיים לגבי אפשרות שהוא יעזוב את מכבי תל אביב. אחרי שהמריא לארצות הברית, הוא צייץ בחשבון הטוויטר שלו, ויותר מרמז שלארץ הוא כנראה לא ישוב.

"אני רק רוצה לשלוח תודה לכל אוהדי מכבי שהיו נהדרים איתי במשך כל השנה", כתב שייר. "אתם הייתם מדהימים. תודה גם לחברים שלי לקבוצה". כזכור, לפני ארבעה ימים התייחס דיוויד בלאט להיעדרותו של שייר, ואמר: "מסיבות אישיות הוא ביקש לנסוע לארצות הברית, ואני לא יכול להגיד לכם עכשיו אם הוא יחזור או לא. זו הייתה החלטה שלו, דיברנו ארוכות ואני מעדיף לתת לו את הזכות להסביר את עצמו אם וכאשר".

כזכור, שייר נחת בקיץ בקול תרועה רמה אחרי שחתם על חוזה לשנתיים. הגארד האמריקאי שסיים קריירת מכללות מפוארת במדי דיוק, לא הצליח להשתלב אצל הצהובים. ביורוליג הוא שיחק חמש דקות בממוצע למשחק שבהן שש נקודות בשבעה משחקים. בליגה הוא זכה ליותר הזדמנויות, שיחק 11 דקות בממוצע ותרם 2.5 נקודות.

שייר לא היה מרוצה ממצבו בישראל, ולצד העובדה שמבחינה מקצועית הוא לא זכה להזדמנויות, גם הנושא הבטחוני עמד על הפרק בהחלטה שלו אחרי שמשפחתו הפעילה עליו לחץ לשוב לארצות הברית.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully