וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הקבוצה עוקבת אחרי עודד גביש

22.3.2012 / 15:05

במועדון התעניינו בעבר בבלם. לוי: "לא משחקים טוב, מרוצה מהמחויבות". מסתמן: קטן ומשומר לא ישחקו בסכנין, ורד כן

"בתקופה האחרונה אנחנו לא משחקים כל כך טוב, גם נגד הפועל חיפה והפועל תל אביב. אבל אני מרוצה מהמחויבות, וגם כשלא הולך, מהרצון ומההקרבה". כך אמר מאמן מכבי חיפה אלישע לוי לשחקניו באימון היום (חמישי) לאחר הניצחון על הפועל כפר סבא. המאמן לא תרגל הרכב, אך מוחמד גדיר החל להתאמן ויחזור בהדרגה למגרשים. מחר יתרגל המאמן את ההרכב לקראת המשחק, כשסיידו יאיא הוא אחד המועמדים לחזור ל-11.

עידן ורד אמור להיות כשיר למשחק, לאחר שיעבור מספר טיפולים. ורד שוחח עם אלישע לוי כבר אתמול והרגיע אותו לגבי מצב הכתף, אותה פרק גם לפני כשנה וחצי. אייל משומר לא אמור להיות גם הוא כשיר למשחק, למרות שחזר להתאמן. אייל גולסה ינוח כעשרה ימים, אבל החלוץ ויאם עמאשה שוקל לעבור ניתוח בעוד כשבועיים. גם אוראל דגני לא כשיר. בסביבתו של יניב קטן מעריכים שהוא לא ישחק מול סכנין, אלא יחזור רק במשחק הבא, מול מ.ס. אשדוד.

בנושא אחר: מכבי חיפה עדיין לא מינתה מאמן לעונה הבאה, אבל היא כבר בודקת אופציות להתחזק בחלק ההגנתי שלה. בלם הפועל באר שבע, עודד גביש, נמצא ברשימת המעקב של המועדון לקראת העונה הבאה וגורם במועדון אישר היום: "אנחנו עוקבים אחריו מתחילת העונה, יש עוד מספר מועמדים". הבלם היה מבוקש גם על ידי הפועל תל אביב בחודש ינואר האחרון. ההערכה היא שחיפה תפנה לשחקן אם סארי פלאח יעזוב בתום העונה לאירופה. שני הבלמים, אגב, מיוצגים על ידי סוכן השחקנים דודו דהאן.

אתמול, ההעפלה לרבע גמר גביע המדינה גרמה אמש לשמחה רגעית בחדר ההלבשה, אבל במועדון מאוכזבים מאוד מהיכולת של השחקנים, למרות הניצחון על כפר סבא. המאמן אלישע לוי אמר אתמול לאנשי הקבוצה: "שיחקנו רע מאוד. אבל אלה חוקי הגביע, ומה שחשוב הוא שעלינו". הנשיא יעקב שחר עזב אתמול את "תא הזהב" שבו מתמקמים חברי ההנהלה, המרפסת הסמוכה לאיצטדיון, מיד לאחר שריקת הסיום. "יש לנו שלושה משחקים עד הגמר. בדרך הזאת יהיה קשה מאוד לקחת תואר, אבל כששחקנים כמו גולסה, דגני, קטן וגדיר יחזרו, יהיה הרבה יותר קל. הקבוצה שוב נראתה כבויה אתמול, אף אחד באצטדיון לא יכול לומר מי האלופה היוצאת ומי הקבוצה מהלאומית, זה פשוט מביך".

כפי שפורסם בתום המשחק אתמול, בסיום המשחק הגיש אלישע לוי את רשימת חמשת בועטי הפנדלים, כשברשימה הופיע עלי עוסמאן כבועט החמישי. במהלך הבעיטות ניגש עוסמאן לפלאח ואמר לו: "אני לא רוצה לבעוט, אתה רוצה לבעוט במקומי?". פלאח השיב בחיוב והשניים הודיעו לצוות המקצועי כי פלאח הוא הפנדליסט האחרון. עוסמאן אמר אתמול לחבריו: "הרגשתי שאני לא יכול לבעוט, עשיתי את זה למען הקבוצה". במהלך הפנדל הרביעי ניגש פלאח לשחקנים ואמר להם: "מי בועט עכשיו? הוא חייב להבקיע". דלה ימפולסקי עצר אותו ואמר: "אני בועט, ואין לך מה לדאוג. אתה תבקיע". אלון תורג'מן שהפך לאחרונה לשחקן קבוע בהרכב של אלישע לוי אמר בסיום: "לא שיחקנו טוב היום, אבל חשוב שהמטרה הושגה. אנחנו חייבים להיראות טוב יותר אבל אני שמח שעברנו שלב למרות הפצועים. המטרה העונה היא להגיע לאירופה וכעת אנחנו מרוכזים במשחק הבא, בסכנין".

ערן רוזנבאום הרשים אתמול וייתכן שיילקח בתוכניות גם בהמשך, במיוחד לאור היכולת של סיידו יאיא. לאחרונה הציגו במועדון נתונים לפיהם יאיא מאבד לא מעט כדורים, אבל רושם לא מעט חילוצי כדור. אדין צוצאליץ' שוב בלט מעל כולם ויישאר בעונה הבאה. כרגע רק המעמד של בויאן שראנוב לא ברור, אם המאמן הבא יחליט להביא שוער משנה ישראלי, הוא יוכל להחתים עוד שחקן זר בחלק הקדמי. חן עזרא כבר נמצא על הכוונת ובתקופה האחרונה מתנהל מעקב אחר פיראס מוגרבי.

עדכון ראשון: 22.3.2012, 9:51

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully