וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עוסמאן סירב לבעוט, ביקש מפלאח להחליפו

21.3.2012 / 23:37

דרמה במהלך בעיטות הפנדלים, המגן העדיף לא להשתתף. ורד פרק את הכתף וייבדק. אלישע לוי: "זה לא כדורגל"

מכבי חיפה עלתה הערב (רביעי) לרבע גמר גביע המדינה, אך זה לא היה פשוט. הירוקים נראו רע ב-120 דקות מול הפועל כפר סבא ונגררו לפנדלים אחרי 0:0 חלש ומשמים. המזל היה לצידה של מכבי חיפה, שניצחה 3:4 בבעיטות ההכרעה מהנקודה הלבנה, לאחר שאיתי עוזרי ורן יצחק החטיאו עבור נציגת הלאומית. חלום הגביע עדיין חי.

בסיום המשחק הגיש אלישע לוי את רשימת חמשת בועטי הפנדלים, כשברשימה הופיעו עלי עוסמאן כבועט החמישי. במהלך הבעיטות ניגש עוסמאן לפלאח ואמר לו: "אני לא רוצה לבעוט, אתה רוצה לבעוט במקומי?". פלאח השיב בחיוב והשניים הודיעו לצוות המקצועי כי פלאח הוא הפנדליסט האחרון. הסוף ידוע: פלאח הבקיע לבסוף את השער המכריע.

רשימת הפציעות של מכבי חיפה ממשיכה להתארך, לאחר שעידן ורד פרק את הכתף. מדובר בפציעה ישנה ששוב חוזרת אצל הקשר. בחיפה חששו כי ורד ייעדר שוב במשך תקופה ארוכה, אך הוא הודיע כי הוא סובל מכאבים וכי לדעתו לא מדובר בפציעה חמורה. ורד ייבדק מחר על ידי הצוות הרפואי.

בקבוצה הביעו אכזבה רבה מרמת המשחק. "צוצאליץ' בלט מעל כל היתר וזה אומר המון", אמר אחד השחקנים.

אלישע לוי: "עשינו מה שצריך"

"זה לא כדורגל, אבל בגביע מה שצריך לעשות זה לעבור שלב", סיכם אלישע לוי. "כל הקבוצות התקשו. לא שיחקנו היום טוב כי נאלצנו לבוא עם הרכב חסר מאוד. מחמאות לכפר סבא על הלחימה. צריך לזכור שזה משחק תחת לחץ, וננסה להיות יותר טובים בהמשך".

מנגד, מאמן כפר סבא משה הרשקו אמר: "לימדו אותי שעם מחמאות לא הולכים למכולת. אני מאוכזב מאוד. עמדנו טוב מאוד על המגרש, נתנו להם יותר מדי כבוד בהתחלה, אבל בעיקר במחצית השניה, הגענו למצבים שלנו. הפנדליסט הכי טוב שלנו החטיא. ככה זה בפנדלים, פעם זה בפנים, פעם בחוץ. היינו שם, והאכזבה היא אדירה, עם כל הכבוד למכבי חיפה. אני מאוד גאה בבחורים שלנו, הם נתנו פה משחק טוב, עם נחישות, אבל אנחנו חוזרים לליגה שלנו שם זה הלחם והחמאה שלנו. אני צריך להרים את הבחורים לקראת בני לוד כבר ביום שבת כדי לסיים את העונה הזאת כמו שצריך".

מכבי חיפה ניצחה את כפר סבא 3:4 בפנדלים

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully