וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עלתה לסיבוב השני בטורניר מיאמי

הטניסאית הישראלית ניצחה 4:6, 2:6 את אליז קורנה הצרפתיה, ותפגוש את שראפובה. דודי סלע הפסיד לארנו קלמון 6:3, 6:3

הטניסאית הישראלית הבכירה, שחר פאר, עלתה הערב (רביעי) לסיבוב השני של הטורניר היוקרתי במיאמי (על סך פרסים של 4.828 מיליון דולר). פאר (55 בעולם), שלפני שבועיים הודחה בסיבוב הראשון בטורניר אינדיאן וולס, ניצחה הפעם יריבה שעלתה מהמוקדמות בדמותה של אליז קורנה הצרפתיה (114 בעולם) 4:6, 2:6. אחרי פתיחה הססנית מעט שכללה כמה משחקונים ארוכים, פאר השתלטה על המשחק במערכה השניה וסיימה אותו עם ניצחון חלק. בסיבוב השני תתמודד פאר נגד מריה שראפובה.

לעומת שחר פאר, לדודי סלע היה יום מעט פחות מוצלח. המדורג מספר 61 בעולם, שהגיע לסיבוב השני באינדיאן וולס, הפסיד 6:3, 6:3 לארנו קלמון הצרפתי הוותיק בן ה-34, שמדורג במקום ה-153 בעולם. הישראלי, שהגיע גם לסיבוב השני בצ'לנג'ר דאלאס, נשאר צמוד לצרפתי הוותיק לאורך כל שלבי המשחק, אך נשבר פעם אחת במערכה הראשונה ופעמיים נוספות במערכה השנייה ולא הצליח להשיג אפילו שבירה אחת למרות שש הזדמנויות. קלמון, שנזקק לשעה ו-38 דקות כדי לנצח, ייתקל בסיבוב השני במשוכה גבוהה בהרבה בדמותו של מילוש ראוניץ' הקנדי הנהדר.

הטניסאית הבכירה הראשונה שעשתה את דרכה לסיבוב השני הייתה קים קלייסטרס. הבלגית המדורגת במקום ה-37 בעולם, ששיחקה באליפות אוסטרליה הפתוחה אך נעדרה מאז בשל פציעה, חזרה מפיגור של מערכה ל-6:4, 1:6, 0:6 מול ירמילה גאידוסובה (45 בעולם).

קלייסטרס, שצפויה לפרוש מטניס בסוף השנה, תפגוש בסיבוב השני את יוליה גרגס הגרמניה המצוינת, שמדורגת במקום ה-14 בטורניר. איבטה בנסובה הצ'כית ניצחה 6:7 (5), 1:6 את אלנה וסנינה הרוסיה וסופיה ארבידסון השבדית גברה 4:6, 5:7 על ג'יסלה דולקו. מי שהצליחה לעבור את הסיבוב הראשון בצורה מרשימה היא ונוס וויליאמס. האמריקנית בת ה-31, שחוזרת לאחר פציעה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה, הצליחה לנצח 0:6, 3:6 את קימיקו דאטה קרום בת ה-41. בסיבוב השני מצפה לוונוס משחק קשה מאוד מול לא אחרת מאשר פטרה קביטובה, המדורגת במקום השלישי בעולם. יהיה מעניין.

בגברים, הצליח גרגור דימיטרוב הבולגרי לנצח 2:6, 2:6 את מיכאיל קוקושקין הקזחי. רובין האסה ההולנדי גבר 3:6, 4:6 על מרינקו מאטוסביץ'. פרדריק ז'יל הפורטוגלי, שיבקר בקרוב בישראל במסגרת גביע דייויס, ניצח 3:6, 4:6 את תומאס בלושי הברזילאי. בהמשך הלילה, ניקולאס מאהו גבר 5:7, 6:4, 6:7 על פרננדו גונסאלס, דויד נלבנדיאן הארגנטינאי עבר עם 4:6, 6:7 את סטיב דארסי וניקולאי דוידנקו הדיח את ג'יימס בלייק האמריקאי אחרי 6:4, 4:6, 4:6.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully