וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: אברהם גרנט ופרטיזן הפסידו בדרבי

אכזבה גדולה למאמן, שנוצח 2:0 בידי הכוכב האדום במשחק הראשון של חצי הגמר. 90 דקות לנאתכו בניצחון קאזאן

אכזבה גדולה הערב (רביעי) לאברהם גרנט בגביע הסרבי. פרטיזן בלגרד יצאה למגרשה של יריבתה המושבעת הכוכב האדום והגיעה אחרי שניצחה אותה בשני המפגשים הקודמים בליגה, אך הפעם הפסידה 2:0 ותצטרך לעבוד קשה כדי למחוק את הפיגור בגומלין חצי גמר הגביע. הבעיטה הראשונה לעבר אחד השערים כבר הובילה לשינוי בתוצאה, כשבדקה ה-19 איבוד כדור של סשה איליץ' הסתיים בבעיטה פנימה של מילונוביץ' המארח. פרטיזן ניסתה להגיב, אוהדיה הדליקו אבוקות ביציעים, אבל בדקה ה-79 פיליפ קסאליצה נעץ את השני והעניש את שחקניו של גרנט על ההחמצות הרבות במחצית השנייה.

* ביברס נאתכו שיחק 90 דקות וסייע לרובין קאזאן להעפיל לחצי גמר גביע הרוסי, בזכות ניצחון מרשים 0:4 בבית על לוקומטיב מוסקבה. בחצי הגמר תפגוש קאזאן את המנצחת בין רוסטוב לפאקל מהליגה השנייה. בעיטה של נאתכו נעצרה אצל השוער האורח בדקה התשיעית, אבל גוקדניז קרדניז כבש בדקה ה-30 את הראשון של קאזאן. אלכסנדר ריאזנצב הוסיף בדקה ה-49, קרדניז חגג צמד אישי בדקה ה-70 והמחליף סרגיי דוידוב חתם תשע דקות לסיום.

* רוני לוי הודח עם אנורתוזיס פמגוסטה ברבע גמר הגביע הקפריסאי, למרות ניצחון ביתי 1:2 על א.א.ל לימסול. יאניס אוקאס כבש בדקה ה-19 והיה חתום גם על שער הניצחון בדקה ה-85, אבל שתי דקות לפני כן לוסיאנו בבה הבקיע את שער החוץ היקר שהעלה את א.א.ל לחצי הגמר, אחרי ניצחון 0:1 במשחק הראשון.

* סטנדרד ליאז' סיימה את העונה הסדירה במקום הרביעי, לאחר שניצחה 1:2 בחוץ את מכלן. רמי גרשון השלים 90 דקות בהרכב המנצחת, כאשר לירוי צעירי חזר להרכב מכלן והוחלף בדקה ה-65. גם גנק תהיה בפלייאוף העליון, לאחר שביצעה מהפך וניצחה 1:3 את גנט בדרך למקום החמישי. אליניב ברדה לא נכלל בסגל.

* דור מלול שיחק 90 דקות בהפסדה של בירסחוט 2:0 לקורטרייק. רועי דיין נכנס בדקה ה-61 כמחליף אצל המדורגת 11. שלומי ארבייטמן שיחק 73 דקות בהרכבה של ווסטרלו הלפני אחרונה, שהפסידה 2:1 למונס אך בכל זאת תזכה ליתרון בפלייאוף נגד הירידה על פני סנט טרוידן.

* גילי ורמוט פתח בהרכב ושיחק 65 דקות בהפסד 2:1 של דה חראפשחאפ לטוונטה בבית. קבוצתו של ורמוט נותרה אחרונה עם 16 נקודות אחרי 26 מחזורים.

(עדכון ראשון: 18:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully