וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה ניצחה את קאזאן ועלתה ל-0:2

הרוסים נתנו פייט נהדר, אך נכנעו ל-18 נק' של נבארו שהוליך את הקאטלנים ל-63:66 ו-0:2 בסדרה, לפני שהיא מגיעה לרוסיה

לא רק ביוון היה משחק צמוד במיוחד, בסיומו ניצחה מכבי תל אביב את פנאתינייקוס. גם בברצלונה נאבקו על המשחק השני, ובסיומו של הערב השיגה ברצלונה ניצחון 63:66 דחוק על קאזאן, ועלתה ליתרון 0:2 מבטיח במיוחד, לפני שהסדרה עוברת לרוסיה. קבוצתו של צ'אבי פאסקוול הגיעה לאחר הניצחון 66:78, שגם הוא לא הגיע בקלות, והפעם נתקלה בלחימה גדולה יותר מצד האורחים.

קאזאן אמנם פתחה רע, ונתקעה על 13 נקודות בלבד ברבע הראשון, אבל התאוששה ואל המחצית הגיעה רק בפיגור 3. חואן קרלוס נבארו היה כדרכו גדול בדיוק כשהיה צריך אותו, אבל הקאטלנים לא הצליחו לעצור את ניית'ן ג'אוויי הענק, שפשוט עשה ככל העולה על רוחו. הסנטר האוסטרלי החזיר במו ידיו את קבוצתו עד שיוויון 61:61, דקה לסיום.

קוסטה פרוביץ' קלע פעמיים מהקו, אבל דומרקאנט החזיר, והאורחים מיהרו לעשות עבירה. פיט מייקל עמד בלחץ וקבר שתיים משלו מהעונשין, 5 שניות לסיום, ופיגור שלוש הכדור האחרון הלך לדומרקאנט שלא הצליח להניב זריקה טובה מספיק לשלוש, וברצלונה חגגה ניצחון דחוק במיוחד. נבארו הוליך את קלעי ברצלונה עם 18 נקודות (3 מ-9 לשלוש), ארזם לורבק הוסיף 14 ופיט מייקל קלע 12. ג'וואיי היה ענק בצד של קאזאן עם 21 (10 מ-13 מהשדה) ו-10 ריבאונדים, כשבוסטיאן נכבאר תרם 16.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully