וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדני דגן: "מגיע לעיר אשדוד שיהיה לה כבר תואר"

21.3.2012 / 16:35

מאמן אשדוד רוצה לשמור על המאזן המושלם בגמרים, כשיפגוש את רמת השרון (ה', 18:50, ע' 1). אוסטפלד: "אין פייבוריטית"

גמר גביע המדינה לנשים לשנת 2012 ייערך מחר (חמישי, 18:50, שידור ישיר בערוץ 1) בבית מכבי בראשון לציון ויפגיש את קבוצות אלקטרה רמת השרון ומכבי אשדוד. שתי הקבוצות מגיעות לגמר לאחר ניצחונות צמודים בחצי הגמר, רמת השרון עשתה זאת מול אליצור רמלה לאחר ההארכה, ואילו מכבי אשדוד גברה על מכבי רמת חן. הערב ערכו הקבוצות את האימונים המסכמים לקראת המפגש המסקרן, כשבתווך התפנו למסיבת העיתונאים החגיגית לקראת גמר הגביע.

רמת השרון מגיעה למשחק עם לא מעט שחקניות שכבר היו במעמד, ביניהן הכוכבת ג'יה פרקינס, שהפסידה בשני משחקי הגמר שלה לאליצור רמלה. מנגד המאמנת אורנה אוסטפלד זכתה שש פעמים בגביע כמאמנת הקבוצה ועוד פעמיים כשחקנית. מנגד מכבי אשדוד, מוליכת הטבלה, מגיעה כשבארון התארים שלה אין ולו תואר אחד. המאמן עדני דגן זכה גם הוא שש פעמים בגמר הגביע, בשש הופעות בלבד עם שלוש קבוצות שונות. הפעם האחרונה בה זכה דגן היה עם מכבי רמת חן בשנת 2009 מול רמת השרון. בסגל אשדוד נמצאות האקסיות של רמת השרון מירב דורי ונעמי קולודני.

נעמי קולודני: "על המגרש אין חברים"

"גמר שביעי, זה שבע בום, מבחינתנו זה לא עניין", אמר עדני דגן, מאמן מכבי אשדוד. "אף אחד לא יודע איך נגיע למשחק, יכולים רק לשער. זה גם מאפיין אותנו לאורך כל העונה, של ניצחונות גדולים והפסדים מול קבוצות קטנות. הפערים בליגה הצטמצמו, וזה מראה שכולם עשו את ההכנות שלהם כדי להגיע לישורת האחרונה אותה התחלנו עכשיו.

"מגיע לעיר אשדוד שיהיה לה תואר כבר. זו עיר שמשקיעה הרבה בספורט ובינתיים מגיעה כל הזמן רק לכמעט. מגיע לתושבי הדרום ואנחנו מייצגים את תושבי הדרום כולם. שנה שעברה היו לנו טילים והבנות ברחו מהעיר, השנה הבנות נשארו בעיר ולא עזבו למרות שלא היה להן נעים. רק על זה מגיע להן לפחות תואר אחד".

על היריבה אמר דגן: "את המשחק הראשון נגד רמת השרון השנה אנחנו לא זוכרים ולא מזכירים אותו בסקאוטינג. אלה שחקניות שונות. אנחנו לא מרגישים פייבוריטים, כי כל פעם שבאנו עם הרגשה של פייבוריטים, למדנו שאנחנו לא בנויים להיות שם. אנחנו בנויים לעבוד קשה. אנחנו לא יכולים לחשוב בצורה שאנחנו פייבוריטים".

אורנה אוסטפלד, מאמנת רמת השרון, התייחסה לעמדה ממנה היא מגיעה לגמר העונה: "בניגוד לשנים שאני הייתי בגמרים, הייתה תמיד סוג של פייבוריטית, שהיה אפשר להגיד שקבוצה קצת יותר טובה. השנה כל הקבוצות שהגיעו לחצי גמר הן באותה רמה. הקבוצות יכולות לנצח אחת את השנייה, אז משחק הגביע הזה הוא בשבילי כמו משחק ראשון. עד שלא אמרתם לי כמה פעמים עדני ניצח אותי בגמר לא ידעתי (פעמיים, א.ש). זה ממש לא פקטור, עדני מאמן מצוין בלי קשר לגמרים או להגעה לגמר. הקבוצה הטובה תנצח. אני פונה לאבנר קופל, אל תגבו כסף בעד הכרטיסים, אנחנו רוצים קהל".

ג'יה פרקינס, שחקנית רמת השרון: "נבוא עם המחשבה שאנחנו רוצות לנצח, נעמי היא חברה טובה שלי, אבל מחר אנחנו נבוא ברצון גדול לנצח".

נעמי קולודני, שחקנית מכבי אשדוד: "הניסיון שלי בגמרים הוא לא חיובי. עם כל ההתרגשות סביב העניין הזה של הגמר, ברגע שאנחנו עולות לשחק אז אין חברים, אין שום דבר. אנחנו ממש רוצות את הגביע".

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully