וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק בראון: "ביינום לא יכול לסכן את עצמו ככה"

מאמן הלייקרס רתח על הסנטר שהורחק בהפסד ליוסטון: "צריכים אותו על המגרש". סטודמאייר: "עם וודסון אנחנו נהנים מכדורסל"

אנדרו ביינום הזכיר הלילה (בין שלישי לרביעי) נשכחות לאוהדי הלייקרס, כשהורחק בהפסד 107:104 ביוסטון. כזכור, הסנטר המוכשר איבד את העשתונות בפלייאוף אשתקד כשחבט בג'יי ג'יי בראה במשחק ההדחה מול דאלאס, ודווקא אחרי שרשם העונה שיפור עצום הוא חזר לסורו כשספג עבירה טכנית שנייה ברבע השלישי מול הרוקטס והשאיר את חבריו לבד במערכה.

"זה הרגיז אותי", אמר אמר מאמנו מייק בראון, שראה את הלייקרס מאבדים את יתרון שש הנקודות בו החזיקו ברגע ההרחקה בדרך להפסד דחוק. "הוא חייב להבין מה הוא רוצה לעשות, כי אנחנו צריכים אותו על המגרש והוא לא יכול לסכן את עצמו ככה גם אם הוא חושב שנעשה לו עוול".

בינתיים בצד השני של היבשת הניקס מרוצים מהחיים תחת מייק וודסון, והלילה הם דרסו את טורונטו 87:106 עלו למאזן 0:4 מאז שהמאמן הזמני החליף את מייק ד'אנטוני על הקווים. "אנחנו נהנים, וכיף לראות את זה", הודה וודסון. "אל תטעו - זו ההגנה שלנו שנתנה לנו את הדחיפה הדרושה, כי שאמור לקרות אצל קבוצות טובות".

"כולם מרגישים נהדר", הוסיף אמארה סטודמאייר, שכיכב עם 22 נקודות ו-12 ריבאונדים. "אנחנו נהנים מכדורסל, וזו כל המטרה. כשאתה נהנה ממה שאתה עושה, קל לך יותר לעשות את זה וזה מה שקורה כאן עכשיו".

פציעה מדאיגה וקאמבק גדול ללברון, משחק נפל לדוראנט

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully