וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר ויינטרוב: "הדייויס נותן לי אנרגיות לכל השנה"

הטניסאי מתכונן למפגש מול פורטוגל בעוד כשבועיים, וסיפר: "אני מעין קמע ביתי. זה מזל גדול שאנחנו משחקים שוב בבית"

בעוד כשבועיים תפגוש נבחרת הדייויס של ישראל את פורטוגל (6-8 באפריל) ברמת השרון במסגרת הבית האירופי אפריקאי 1. בסוף השבוע הבא צפוי הכינוס הרשמי הראשון, כאשר אמיר ויינטרוב, שחזר זה עתה לארץ אחרי סבב מוצלח בצ'לנג'רים בסין וסינגפור שם הגיע עד לרבע הגמר, כבר פתח הכנות משלו, והתראיין לאיגוד הטניס.

אתמול (שלישי) הפסיד המחבט בסיבוב הראשון של תוכנית סטיל אופן ליריב צרפתי בשלוש מערכות צמודות, אך הישראלי מסתכל על חצי הכוס המלאה. "על הנייר כמובן שהייתי צריך לנצח, אבל לצערי המציאות לא תמיד מסתדרת לפי המחשבות והרצונות שלנו", סיפר ויינטרוב. "זה מתסכל כי רציתי להמשיך עוד בטורניר הזה, אבל ההפסד הזה ייתן לי הזדמנות לעצור, לחשוב ולהמשיך לעבוד על עצמי ובכך להגיע לדייויס בכושר הכי טוב שיש. זאת עבודה אינסופית".

ויינטרוב, שהיה בעבר על סף פרישה ולא ידע אם ימשיך בקריירה מקצועית, ניצל את המפגש עם פולין כדי להתקדם, כאשר האתגר מול פורטוגל יהיה השלישי שלו ברצף. "אני מעין קמע ביתי, זה מזל גדול שאנחנו משחקים פעם נוספת בבית", סיפר. "אין ספק שלכל שחקן עדיף שמפגש הבכורה שלו יהיה בבית, עם גב עצום שתומך בו. כבר אמרתי, ואני אציין עוד פעם, שום דבר לא משתווה להרגשה הזאת ברמת השרון כשכל הקהל והנבחרת מאחוריך. הדייויס נותן לי אנרגיות לכל השנה".

לקראת המפגש עם שני שחקנים במאייה הראשונה, בטוח ויינטרוב כי זו תהיה משוכה קשה: "נצטרך להיות בכושר שיא ולשם אנחנו מכוונים. מאצ'ודו וג'יל יבואו לנסות ולהוכיח שהם טובים יותר, וכאן אנחנו ניכנס לתמונה".

בתוך כך, כחלק מהמאמצים להפוך את המשטח למהיר יותר ואולי להקל על הישראלים, צופה המשטח ברמת השרון בטכניקת התזה ייחודית (במקום טכניקת המריחה הסטנדרטית) שיצרה שכבת צבע דקה במיוחד כדי ליצור התנגדות מינימלית עם הכדור. על כך, אמר ויינטרוב: "זה לא סוד שיש לנו יתרון, במיוחד על פורטוגל, כשהמשטח הוא מהיר, אפילו יותר מהרגיל. אמנם עוד לא יצא לי לחבוט עליו, אבל אני בטוח שכולנו נהיה מרוצים ממה שיצא".

הזמנת כרטיסים למפגש מתבצעת דרך "לאן", ב-03-5247373 או באתר של לאן.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully