וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גולסה סובל מקרע חלקי, ולא זקוק לניתוח

21.3.2012 / 9:02

הקשר ייעדר בין שבוע לשבועיים. עמאשה יקבע בקרוב תאריך לניתוח. גדיר ודגני, שסובל ממתיחה בשרירי הבטן, יזכו למנוחה

קשר מכבי חיפה, אייל גולסה, שנבדק שלשום (שני) בעקבות חשש לפגיעה במיניסקוס, קיבל את התוצאות לידיו. בחיפה הודיעו כי לקשר אובחן קרע חלקי ברצועה הפנימית בברכו, אבל הוא לא יזדקק לניתוח וייעדר בין שבוע לשבועיים כדי להחלים.

המגן אייל משומר שנפגע בדרבי בשבת ולא ישחק היום (20:45, 5+ לייב) בגביע מול הפועל כפר סבא עבר בדיקת אולטראסאונד ולא נמצאו ממצאים מיוחדים, מה שאומר שהוא יוכל לשחק מול בני סכנין. גם החלוץ מוחמד גדיר נבדק, אבל מדובר בבעיה כרונית בשריר רגלו והוא זקוק למנוחה ויוכל לחזור למגרשים. לגבי המגן אוראל דגני, השחקן יזכה לטיפול בעקבות מתיחה בשרירי הבטן התחתונה, אבל בשלב זה הוא לא זקוק לניתוח. כפי שפורסם אתמול, החלוץ ויאם עמאשה שוקל לעבור ניתוח בקע בתוך שבועיים מאחר והכאבים באזור מתגברים.

"הגביע הוא ההזדמנות האחרונה שלנו להציל את העונה הזאת. זכיה בגביע תהיה הישג גדול, אבל זה עובר דרך הקבוצות הקטנות", אמרו אמש במכבי חיפה לקראת המשחק היום מול כפר סבא, שניצחון בו יבטיח לקבוצה את הכרטיס לרבע הגמר. חיפה כבר גברה על הפועל כפר סבא בגביע בעונה שעברה. בחודש פברואר חיפה הגיעה כשהיא רצה לאליפות, וניצחה 0:3 משערים של תומר חמד, עלי עוסמאן ועידן ורד. שני האחרונים יפתחו בהרכב. גם בחודש פברואר 2010 הקבוצות נפגשו, בקרית אליעזר, וחיפה הביסה 0:5 (צמד של ולדימיר דבאלישווילי, שלומי ארבייטמן, מוחמד גדיר ועצמי של אלירן סיימון). אלון תורג'מן יפתח בצד שמאל של הקישור במקום חן עזריאל מאחר והוא כשיר למשחק. גם ערן רוזנבאום ודניאל צסארץ ב-11.

הערב: הפועל כפר סבא - מכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully