וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפ"ס-מכבי חיפה: "הזדמנות להציל את העונה"

20.3.2012 / 18:42

הירוקים רוצים לשמור על מאזן מושלם בגביע מול כפ"ס בשלוש השנים האחרונות. קטן לא בסגל, רוזנבאום ב-11. בולסטר בספק

"הגביע הוא ההזדמנות האחרונה שלנו להציל את העונה הזאת. זכיה בגביע תהיה הישג גדול, אבל זה עובר דרך הקבוצות הקטנות", אמרו היום (שלישי) במכבי חיפה לקראת המשחק מחר מול הפועל כפר סבא (20:45, שידור ישיר בספורט 5+ לייב), שניצחון בו יבטיח לקבוצה את הכרטיס לרבע הגמר. חיפה כבר גברה על הפועל כפר סבא בגביע בעונה שעברה. בחודש פברואר חיפה הגיעה כשהיא רצה לאליפות, וניצחה 0:3 משערים של תומר חמד, עלי עוסמאן ועידן ורד. שני האחרונים יפתחו בהרכב מחר. גם בחודש פברואר 2010 הקבוצות נפגשו, בקרית אליעזר, וחיפה הביסה 0:5 (צמד של דבאלישווילי, ארבייטמן גדיר ועצמי של אלירן סיימון). אלון תורג'מן, שסבל ממתיחה קלה, יוכל לשחק מחר. היום הוא תורגל במקום חן עזריאל, והוא יפתח בכנף. אייל גולסה ואוראל דגני שנבדקו אתמול ייעדרו. המגן זקוק למנוחה בעקבות דלקת חריפה בשרירי הבטן ואילו אצל הקשר ישנו חשש לפגיעה במיניסקוס.

גם סיידו יאיא לא התאמן אתמול, אבל במקרה שלו לא מדובר בפציעה חמורה. יאיא לא יכול לשחק בכל מקרה בכפר סבא בגלל הרחקה. גם מוחמד גדיר (זקוק למנוחה), טאלב טואטחה (מחלים מניתוח בקע) ותמיר כהן (יחזור להתאמן בחודש הבא) ואייל משומר (זקוק למנוחה בשל פגיעה בשריר הירך) ייעדרו. ההרכב שתורגל אתמול כולל את ערן רוזנבאום כקשר אחורי לצד גוסטבו בוקולי ואת דניאל צסארץ בחוד לצד עמאשה. יוריצה בוליאט, שצפוי לעזוב בתום העונה, יפתח לצד אדין צוצאליץ'. יניב קטן, שחזר רק היום לאימוני הקבוצה, לא צפוי להיות בסגל אבל ישחק נגד סכנין בשבת.

למאמן הפועל כפר סבא, משה הרשקו, ישנה התלבטות אחת לגבי ההרכב. הקשר הגרמני מנואל בולסטר פצוע, והצוות הרפואי יחליט האם הוא יכול לשחק. אם בולסטר יהיה כשיר לגמרי, הוא יפתח בהרכב. כרגע, הקשר בן אז'ובל והחלוץ איימוס קולי נמצאים בכוננות. אם קולי יפתח, הוא יתפקד כחלוץ שני לצד רן יצחק. אדהם מרעי יפתח גם הוא על הספסל של כפר סבא, יחד עם הקשר האחורי משה אסולין. רייכמן אמר היום: "מכבי חיפה קבוצה מצוינת, אבל ננסה להפתיע". מחירי הכרטיסים למשחק: 80 שקל לבוגר, 40 לשאר הסקטורים.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; עלי עוסמאן, אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, סארי פלאח; ערן רוזנבאום, גוסטבו בוקולי, עידן ורד, אלון תורג'מן; ויאם עמאשה, דניאל צסארץ.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: בן רהב; שניר משען, רובי רגב, לירן ז'אן, סמי אליקים; גל לוי, איתי עוזרי, טל בניש, עומר פדידה, מנואל בולסטר (בן אז'ובל, אמוס קולי); רן יצחק.

ויאם עמאשה צפוי לעבור ניתוח בתוך שבועיים

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully