וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 3:5 לברצלונה, מסי מלך השערים בכל הזמנים

הארגנטינאי כבש שלושער ועלה לפסגת הכובשים של ברצלונה עם 234 שערים. הפער מריאל מדריד צומק זמנית לחמש נקודות

אחרי שבועות רבים, המחזור האחרון בליגה הספרדית האיר פנים לברצלונה, שראתה את יריבתה הגדולה ריאל מדריד מאבדת נקודות בתיקו 1:1 ביתי מול מלאגה ואת הפער בצמרת מצטמצם לשמונה נקודות בלבד, כשנותרו 11 מחזורים לסיום. הערב (שלישי), בפתיחת המחזור ה-28, ברצלונה רצתה להלחיץ את הבלאנקוס עוד קצת ולהוריד לחמש הפרש, לפני המשחק של ריאל מחר מול ויאריאל. גראנדה מהתחתית הקשתה, עשתה צרות והציקה, אבל בסוף נכנעה, 3:5 מדהים.

במרכז המשחק עמד ליאונל מסי. הארגנטינאי הסנסציוני הגיע הערב לנואו קאמפ, כשהוא רחוק שער אחד בלבד ממלך שערי הבלאוגראנה במשחקים רשמיים בכל הזמנים ססאר רודריגס, שכבש 232 שערים בקריירה שלו בקטלוניה.

מסי ידע מה כולם מצפים ממנו לעשות, אבל בחר תחילה לפרגן. כבר בדקה הרביעית הוא הגיע ראשון לכדור שהגביה קואנקה משמאל והוריד בראש לצ'אבי, שהגיח מאחור ובעט כדור מוקפץ לרשת. בדקה ה-17 זה כבר הגיע. עוד הגבהה של קואנקה משמאל והפעם אף אחד לא הפריע למסי לבעוט מהאוויר לקורה ופנימה ולהשתוות לרודריגס.

גרנאדה לא הייתה מוכנה לשמש תפאורה ובדקה ה-55 היא צימקה מנגיחה של דייגו מיינץ אחרי כדור חופשי. לא חלפו שש דקות והנואו קאמפ נכנס להלם. דני אלבס הכשיל ברחבה את דני בניטס וגיז'רמה סיקוורה גילגל פנימה כדי לקבוע שוויון מדהים. מסי לא חיכה יותר מדי ובדקה ה-68 השלים את ההיסטוריה הפרטית שלו ועלה לפסגת מלכי שערי הקבוצה לבדו. אלבס הקפיץ, מסי ברח מנבדל ובנגיעה קטנה שלח את הכדור מעל ידיו המושטות של ז'וליו ססאר.

בדקה ה-82 החלום של האורחים להפתעה נגמר. אינייסטה שלח את מסי, שבעט מזווית קשה ונהדף על ידי ססאר. את הריבאונד שלח כריסטיאן טייו הצעיר בנגיעה פנימה. מסי הספיק לכבוש עוד אחד, ארבע דקות לסיום. אלבס מסר לעומק, מסי עקף את השוער ושלח פנימה כדי לחתום עוד שלושער ולסגור את הערב האישי המיוחד שלו בצורה נהדרת. זה עדיין לא היה הסוף, כי אלבס, שהיה מעולה בהתקפה, היה חולמני בהגנה וגרם לפנדל שני במשחק עם נגיעת יד, מה שגם עלה לו בצהוב שני ואדום. סיקוורה שוב עשה את העבודה ועם צ'יפ קטן חתם את התוצאה המרתקת.

במשחק נוסף:

אוסאסונה - חטאפה 0:0

כך הפך ליאונל מסי לגדול כובשי ברצלונה בכל הזמנים

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully