וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 79 דקות למליקסון בניצחון ויסלה בגביע

האלופה הפולנית התקדמה לחצי הגמר אחרי 0:1 על לך פוזנאן וניצחון 0:2 במפגש הכפול. משה אוחיון בחצי הגמר בשוויץ

בליגה הפולנית ויסלה קרקוב חווה עונה בינונית משהו והיא רק במקום השישי, אבל היום (שלישי) היא המשיכה להתקדם בגביע המקומי. בעונה שעברה ויסלה נעצרה על ידי פודבסקידז'ה בשלב רבע הגמר והעונה היא הצליחה לצלוח את המפגש הכפול באותו סיבוב והשלימה את הדחתה של פיינליסטית העונה שעברה, לך פוזנאן, עם צמד ניצחונות 0:1.

במשחק הראשון בין השתיים לפני שבוע, ויסלה ניצחה בחוץ משער של גורדן בונזואה בדקה ה-71. היום קבוצתם של מאור מליקסון ודודו ביטון השיגה את השער הבודד שלה הרבה יותר מהר. כבר בדקה ה-25 צבטאן גנקוב מצא את הרשת בנגיחה.

מליקסון שיחק 79 דקות, היה פעלתן ואף סחט כרטיס צהוב מאיבן ג'ורג'ביץ' בדקה ה-31. הוא גם ספג צהוב בעצמו בדקה ה-79 ומיד לאחר מכן הוחלף. ביטון נכנס בדקה ה-66 במקום איביצ'ה אילייב מיודענו ונפגע כעבור שמונה דקות, אולם התאושש. כעת ויסלה תמתין ליריבה במפגש הכפול בחצי הגמר.

*** משה אוחיון שיחק 67 דקות בניצחון המוחץ של לוצרן 0:3 על גרסהופרס ברבע גמר הגביע השוויצרי. כ-7,000 צופים באצטדיון סוויספורארנה ראו את דריו לסקאנו כובש בדקה ה-41 ומבשל לנלסון פריירה בדקה ה-67. קלאודיו לוסטנברגר קבע 0:3 בדקה ה-80 וחתם את התוצאה.

*** * באנגליה, טל בן חיים שיחק 90 דקות בניצחון הגדול של פורטסמות', 1:4 על בירמינגהאם החזקה. ניקולה זיגיץ' העלה את האורחים ליתרון, אבל כריסטופר מגווייר, דייויד נוריס, קלווין אתוהו ומארק פוטקס הפכו ונתנו לפומפי, השקועה במקום האחרון, מעט תקווה במאבקי ההישרדות. גיא אסולין לא היה בסגל קבוצתו ברייטון, שניצחה 0:2 את דרבי.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully