וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילברט ארינאס חתם בממפיס, דרק פישר בת'אנדר?

אייג'נט זירו חוזר. אוקלהומה סיטי קרובה לצרף את הרכז ששוחרר מיוסטון. מיאמי רוצה את טוריאף. היקסון לבוסטון?

חלון הטריידים ב-NBA אמנם נסגר בסוף השבוע שעבר, אך גם זה לא מונע מקבוצות הליגה לבצע מספר מהלכים - מי לקראת הפלייאוף ומי לקראת העונה הבאה. השם החם ביותר בשוק השחקנים החופשיים נכון לעת עתה הוא דרק פישר, שהועבר ליוסטון מהלייקרס אך שוחרר על ידי הרוקטס. הלילה (בין שלישי לרביעי) מדווחת רשת ESPN כי הפוינט גארד הוותיק נמצא על סף סיכום באוקלהומה סיטי.

אמש עוד היו במירוץ גם סן אנטוניו, שיקגו ובוסטון, אך שלושתן לא הביעו בפישר עניין כמו הת'אנדר וכמו מיאמי. בשעות האחרונות נראה כי הרכז מעדיף את אופציית ההישארות במערב, אולי גם בשל העובדה שלמיאמי יש רק מקום אחד פנוי בסגל, והיא מעוניינת לצרף שחקן פנים. "הוא המקצוען האולטימטיבי", אמר על פישר קווין דוראנט, "הוא מנהיג בלתי רגיל ושיחק עם אחד השחקנים הכי טובים בהיסטוריה, קובי, וקובי מאוד כיבד אותו. זה אומר הרבה".

* בינתיים, ההיט מתסמנים כמועמדים המובילים להחתים את רוני טוריאף, ששוחרר לפני מספר ימים מדנבר אחרי שהיה מעורב בטרייד עם וושינגטון. קבוצה נוספת שלוטשת עין אל עבר הסנטר הצרפתי היא בוסטון, שראתה תוך שבוע את צמד הגבוהים שלה, ג'רמיין אוניל וכריס ווילקוקס, מסיימים את העונה בשל פציעות.

* שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של הסלטיקס הפצועים הוא ג'יי ג'יי היקסון, ששוחרר מסקרמנטו. הפאוור פורוורד האתלטי שהגיע לקינגס בקיץ בטרייד עבור עומרי כספי הוזכר כמועמד גם לגולדן סטייט ופיניקס. אופציית חזרתו לקליבלנד נשללה.

* זה היה צפוי, וכעת זה רשמי: גילברט ארינאס חזר לליגה וחתם עד תום העונה בממפיס, עבור 300 אלף דולר. כזכור, האולסטאר לשעבר היה מועמד להצטרף ללייקרס, אך לבסוף הרכז, שהעמיד בעונה הבאה 10.8 למשחק בממוצע בוושינגטון ובאורלנדו לפני ששוחרר מהמג'יק, בחר לחתום בשורות הגריזליס.

עוד קצת חדשות מהליגה הטובה בעולם:

* הלייקרס יממשו את האופציה על חוזהו של אנדרו ביינום, שנמצא בכושר אדיר, לעונת 2012/13, וישלמו לסנטר המצוין 16.1 מייליון דולר.

* פורוורד דנבר, דנילו גלינארי, נפצע אמש באצבעו וייעדר כחודש מהמגרשים.

* בראד מילר הודיע הערב באמצעות חשבון הטוויטר שלו כי יפרוש בתום העונה.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully