וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לוד - הפועל תל אביב: חוטבא יפתח בהרכב

המגן הימני הסכים לקבל זריקה ויעמוד לרשותו של ניצן שירזי בשמינית גמר גביע המדינה (רביעי, 15:00, ערוץ 5+ לייב)

הפועל תל אביב קיימה הערב (שלישי) את האימון המסכם שלה לקראת המפגש בשמינית גמר גביע המדינה נגד בני לוד מחר בשכונת התקווה. שיחת היום באימון אחר הצהריים הייתה על הסיכום בין אלי טביב לניצן שירזי לשנתיים נוספות והשחקנים החמיאו מאוד למאמן, זאת למרות שעדיין לא חתם באופן רשמי על חוזה חדש.

לקראת המשחק שירזי ייאלץ להסתדר מחר ללא עומר דמארי המוצהב, טוטו תמוז ועמרי קנדה הפצועים וסלים טועמה ואביחי ידין המורחקים. ההפתעה הנעימה של היום הגיעה לקבוצה כשהתברר שהקפטן, וואליד באדיר, כן יהיה בסגל מחר ויוכל לעמוד לרשות הצוות המקצועי. בבדיקה שערך המנהל יעקב הלל מול ההתאחדות מסתבר שלקפטן ארבעה צהובים ולא חמישה כפי שחשבו בקבוצה ולכן הוא יפתח מחר בהרכב.

נעאל חוטבא יתופקד כמגן ימני זאת לאחר שהסכים לקבל זריקה שתכשיר אותו למשחק. שינוי נוסף יהיה החזרתו של הניגרי נוסא איגייבור במקמו של דמארי ובשל כך הפועל תעבור לשחק עם חמישה קשרים, כשמהראן לאלה יפתח כחלוץ בודד.

אחרי שהדיחה את בית"ר ירושלים בסיבוב הקודם, בני לוד מתכוונת להגיע כשהיא מלאת ביטחון למפגש מול סגנית האלופה ומחזיקת הגביע. המאמן סלימאן אזברגה שהגיע לעקוב אחרי האדומים במשחק מול קרית שמונה, החדיר לאורך השבוע בשחקניו רוח לחימה ואמונה שגם מול הפועל תל אביב אפשר לחולל הפתעה.

נראה כי אזברגה לא חושש, ושחקניו לא קיבלו הוראות לסגת אחורה ואף את מערך הקבוצה לא שינה לקראת המשחק. "המטרות שלנו העונה הם קודם כל לעלות לליגת העל", אמר הערב יקיר שינה. "בגביע אנחנו בעיקר נהנים ומקווים שנוכל להגיע לשלבים הכי גבוהים שלו. קל ממש לא יהיה לנו מחר, אבל אנחנו מאמינים שאפשר לעשות עוד סנסציה כמו שעשינו מול בית"ר".

הרכב משוער, בני לוד: גל מסיקה, עמר מנסור, יקיר שינה, מוחמד קבהא, סאלם אבו סיאם, יחיא עיסא, מוחמד אזברגה, גיורגי גבידוארי, אברטון זאגו, ינון ברדה, מורד אבו ענזה.

הרכב משוער, הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, מרקו שולר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, רועי גורדנה, אלרואי כהן, מירקו אורמוש, נוסא איגייבור, מהראן לאלה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully