וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי סיכם בהפועל תל אביב לשנתיים נוספות

כך הודיעו היום באופן רשמי במועדון, למרות חוסר הבהירות בנוגע לעתידו של הבעלים, שנחקר במשטרה. ניצן שירזי: "אני גאה ושמח ומחוייב לעשות את המירב עבור המועדון"

למרות שהבלגאן חוגג בהפועל תל אביב והבעלים של הקבוצה, אלי טביב, נחקר היום (שלישי) בבוקר במשטרה, הודיעה היום בצהריים הקבוצה כי המאמן הנוכחי ניצן שירזי ימשיך בתפקידו גם בשנתיים הבאות. כל זה למרות שעתיד המועדון עדיין לא ברור. המאמן, יחד עם הבעלים אלי טביב, סיכמו ביניהם על המשך שיתוף הפעולה.

ניצן שירזי אישר את הדברים, ואמר: "אני גאה ושמח להמשיך במועדון הפועל תל אביב, אני מחויב לעשות את המירב להצלחת המועדון הגדול הזה". שירזי, שאימן בעבר את בני יהודה, מכבי פתח תקוה והפועל חיפה, הגיע באמצע העונה להפועל תל אביב והחליף את דרור קשטן.

מהפועל תל אביב נמסר בהודעה הרשמית: "אלי טביב סיכם עם ניצן שירזי על החתמתו לשנתיים נוספות כמאמן הפועל תל אביב. בפגישה שהתקיימה בין אלי טביב לצוות המקצועי של הקבוצה ביקש טביב משירזי להכין תכנית עבודה מקצועית רב שנתית, שתשים דגש על קידום שחקנים צעירים בקבוצה. טביב הביע במהלך הפגישה את שביעות רצונו מהתפקוד של הצוות המקצועי שמלווה את הקבוצה".

עוד בהפועל: הקבוצה ביקשה היום לקיים דיון נוסף בעונש שהוטל עליה על ידי בית הדין של ההתאחדות. כזכור, אתמול החליט בית הדין לדחות את ערעור הקבוצה.

המשטרה ביקשה, אבל טביב לא יצטרך להפקיד את דרכונו

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully