וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חליפי: "מאמינים ביכולות שלנו לעבור את מאריבור"

במכבי תל אביב מתכוננים במרץ לצמד המשחקים מול היריבה הסלובנית ברבע גמר גביע האתגר האירופי בשבת ובראשון

במכבי תל אביב החלו בהכנות לקראת צמד המשחקים מול מאריבור הסלובנית בשבת ובראשון (בבית מכבי בראשון לציון) במסגרת רבע גמר גביע האתגר האירופי. שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסדים למוליכות הליגות בארץ - מכבי אתמול (שני) בדרבי התל אביבי לאס"א ומאריבור במחזור הליגה האחרון מול גורנייה ואלנייה (35:28), זו שהדיחה את מכבי ראשון לציון בשמינית גמר גביע האיגוד האירופי.

"אנחנו מבינים היטב את ההזדמנות שיש לפנינו", סיפר איציק חליפי, כוכבה של מכבי תל אביב. "מאריבור היא יריבה טובה וחזקה, שמגיעה מליגה טובה מאוד, אבל אנחנו מאמינים ביכולות שלנו. אני מקווה שהעובדה ששני המשחקים יתקיימו בארץ תביא את הקהל לדחוף ולתמוך בנו, ונקווה שנצא כשידינו על העליונה ועם כרטיס לחצי הגמר".

מאריבור מדורגת במקום החמישי בליגה הסלובנית, במרחק נקודות עצום מהמוליכות - ואלנייה, לאשקו וקופר. היא מתבססת על חבורה סלובנית-קרואטית-סרבית, שבה בולטים סימון ראזגור, מלך שעריה (105 כיבושים בליגה), ניקולה שפליץ' (95), מילאן מירקוביץ' (81), ומאריו שושטאריץ', שגם מובילים אותה בזירה האירופית.

מאריבור תנחת בארץ בשישי, ומאמן הקבוצה מארקו שיבילה, סיפר לקראת ההתמודדות כי זהו "ציון דרך בתולדות המועדון החדש של מאריבור. אנחנו נעשה הכל כדי לנצח בישראל. המשחק בישראל הוא יתרון גדול עבור מכבי תל אביב, אבל אני לא חושב על הפסד. אנחנו רוצים להראות שיש לנו קבוצה טובה יותר. אנחנו צריכים לתת את הטוב ביותר. אנחנו הולכים ללמוד עכשיו את היריבה, אם כי אין לנו הרבה קטעי וידיאו של המשחקים שלהם. אני יודע שיש להם צוות ישראלי וארבעה זרים מסרביה ואוקראינה, ושהקבוצה נמצאת בצמרת הטבלה הישראלית".

על ההיכרות שלו עם הכדוריד בישראל, אמר המאמן כי הוא "זוכר את הפועל בליגת האלופות. על אף שישראל אינה בטופ האירופי, אני משוכנע שיודעים לשחק שם כדוריד טוב. השם מכבי תל אביב מוכר יותר מהכדורסל ומהכדורגל, עכשיו נכיר את מכבי בכדוריד".

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully