וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:2 את צ'לסי

פנדל של אגוארו ושער נהדר של סמיר נאסרי סידרו לתכולים ניצחון וצימוק הפער ממנצ'סטר יונייטד בפסגה לנקודה אחת

חם, חם, חם בפרמיירליג. מנצ'סטר סיטי לא נבהלה מפער ארבע הנקודות ממנצ'סטר יונייטד בפסגה וגם לא מפיגור מוקדם, הצליחה לחזור ולנצח 1:2 את צ'לסי ולצמק את הפער בצמרת לנקודה אחת בלבד. ארסנל המתאוששת רשמה ניצחון ליגה שישי ברציפות עם 0:1 על אברטון בגודיסון פארק וניצלה מעידה נוספת של טוטנהאם, 1:1 ביתי מול סטוק סיטי, על מנת לעלות למקום השלישי בליגה. ליברפול שמטה יתרון 0:2 והפסידה 3:2 לק.פ.ר והיא מסתבכת.

מנצ'סטר סיטי - צ'לסי 1:2

ככה לוקחים אליפות, גבירותי ורבותיי. קרלוס טבס, דווקא הוא, האיש שהיה מושעה במשך קרוב לחצי שנה, עלה כמחליף במקום נייג'ל דה יונג ובישל לסמיר נאסרי את שער הניצחון, שקבע 1:2 לתכולים אי שם בדקה ה-85 וצימק את הפער מהמוליכה מנצ'סטר יונייטד לכדי נקודה אחת בלבד. צ'לסי הובילה כבר 0:1 בזכות שער של גארי קייהיל, אך פנדל מוצלח של אגוארו ואותו שער של נאסרי השלימו את המהפך וסידרו לרוברטו מאנצ'יני שלוש נקודות יקרות במיוחד. רוברטו די מתאו, שהיה מושלם עד כה מאז שהחליף את אנדרה וילאש בואש על הקווים בסטמפורד ברידג', שמט נקודות ראשונות ויקרות מאוד במאבק על אחד מארבעת המקומות הראשונים בליגה.

בדקה השמינית הגיעה סיטי להזדמנות נהדרת כשנאסרי קיבל מסירת עומק והקפיץ בנגיעה אחת מעל פטר צ'ך, כדור שפגע במשקוף וחזר לידי השוער. בדקה ה-30 הגיעה הקבוצה המקומית להזדמנות נוספת כשלמפארד העביר מסירת רוחב רעה, שהגיע לבאלוטלי, אך החלוץ האיטלקי בעט מ-20 מטר לבד מול צ'ך החוצה. השער הראשון הגיע דווקא לזכות צ'לסי, כשהרחקה לא טובה של גארת' בארי הגיעה לגארי קייהיל, שבעט כדור שפגע באחד משחקני ההגנה, שינה כיוון וחדר פנימה כדי לקבוע 0:1.

בדקה ה-66 הגיע רגע מכונן במשחק כשקרלוס טבס חזר למגרשים אחרי חצי שנה, בשל השעיה ארוכה, והחליף את נייג'ל דה יונג. החלוץ הארגנטינאי התקבל בשריקות בוז מצד אחד ומחיאות כפיים מנגד. בדקה ה-78 בעט פאבלו סבאלטה כדור חזק בתוך הרחבה, שנעצר בידו של מייקל אסיין. סרחיו אגוארו בעט את הפנדל מצוין וקבע 1:1. בדקה ה-85 הצליחה סיטי להשלים את המהפך הנהדר לאחר שלא אחר מאשר טבס הכניס לו כדור והקשר הצרפתי הקפיץ מעל צ'ך את ה-1:2.

טוטנהאם - סטוק סיטי 1:1

התרנגולים נמצאים בתקופה ממש לא פשוטה מבחינתם בליגה. טוטנהאם הגיעה למשחק מול סטוק סיטי לאחר שלושה הפסדים ברציפות וגם הערב בוויט הארט ליין היא בקושי חילצה נקודה אחת, כשהצליחה לאזן ל-1:1 בדקה ה-90 בזכות נגיחה של רפאל ואן דר וארט, לאחר שקמרון ג'רום העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-75. הקבוצה של הארי רדנאפ מאבדת את הבכורה בעיר ואת המקום השלישי לארסנל אחרי תקופה ארוכה ולאחר שהובילה אותה כבר ב-10 נקודות לפני הדרבי, שהתקיים בסך הכל לפני ארבעה מחזורים.

אברטון - ארסנל 1:0

מי היה מאמין? התותחנים, שפיגרו ב-10 נקודות מהמקום השלישי מטוטנהאם רק לפני ארבעה מחזורים, עלו למקום השלישי בטבלה לאחר 0:1 קשה ומרשים מאוד בחוץ מול אברטון המשתפרת. לקבוצה של ארסן ונגר זהו ניצחון ליגה שישי ברציפות ואין ספק שהיא בדרך הנכונה להבטיח את מקומה בליגת האלופות גם בעונה הבאה.

חבל קצת שהתותחנים נזכרו מאוחר כל כך, אבל לפעמים עדיף מאוחר מלעולם לא. דרך אגב, מי שכבש את שער הניצחון היה הבלם תומאס ורמאלן. בדיוק אותו ורמאלן שכבש במחזור האחרון שער ניצחון בדקה ה-95 מול ניוקאסל והביא במו רגליו וראשו שש נקודות לקבוצה שלו בשני המחזורים האחרונים. יוסי בניון, אגב, צפה במשחק מהספסל.

התותחנים עלו ליתרון בדקה השמינית כשקרן של רובין ואן פרסי מצאה את תומאס ורמאלן, שעלה מעל כולם ונגח פנימה את ה-0:1. שער שני ברציפות של הבלם הבלגי אחרי שער הניצחון מול ניוקאסל. אברטון הייתה קרובה להשיג את השוויון ואפילו כבשה שער שנפסל שלא בצדק, אבל בסיום זה 0:1 לארסנל, שרשמה ניצחון ליגה שישי ברציפות בדרך למקום השלישי בליגה.

קווינס פארק ריינג'רס - ליברפול 2:3

מה יהיה עם הקבוצה של קני דלגליש? מי שחשב שהניצחון 0:3 בדרבי על אברטון יוציא את ליברפול לתקופה טובה יותר התבדה בגדול, כשליברפול רשמה הערב הפסד רביעי בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה ונותרה במקום השביעי האומלל עם 42 נקודות בלבד, 12 מתחת לטוטנהאם הרביעית ונראה שלא תשחק בליגת האלופות גם בעונה הבאה. מכל ההפסדים כנראה שזה הכואב מכולם, משום שליברפול שמטה יתרון 0:2 במחצית השנייה והפסידה 3:2 לקווינס פארק ריינג'רס, שעלתה למקום ה-17 מעל הקו האדום עם 25 נקודות.

האדומים עלו ליתרון בדקה ה-54 כשערבוביה ברחבה נגמרה בבעיטה אקרובטית ונהדרת של סבסטיאן קואטס מ-12 מטר. בדקה ה-72 כבשה ליברפול את השני, לאחר שלואיס סוארס בעט לקורה, סטיוארט דאונינג בעט כדור שנהדף לא מספיק טוב על ידי פטריק קני ודירק קאוט היה שם כדי לבעוט פנימה את ה-0:2. ק.פ.ר לא ויתרה על המשחק ובדקה ה-77 הצליחה למצוא את השוויון כשקרן של אדל טרבאט מצאה את שון דרי, שעלה מעל כולם ונגח נהדר פנימה את ה-1:2. בדקה ה-86 הצליחה ק.פ.ר למצוא שוויון דרמטי כשהגבהה של טאייה טאיוו מצאה את ג'יבריל סיסה, שנגח פנימה וקבע 2:2 מול האקסית. בדקה ה-90 הצליחה ק.פ.ר להשלים את המהפך המדהים כשג'יימי מקי בעט נהדר פנימה לאחר בישול של לוק יאנג.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully