וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אומרים שאנחנו מנצחים בגלל שהיריבות חלשות"

20.3.2012 / 17:47

מאמן בית"ר ירושלים חיזק את שחקניו אחרי הניצחון על בני יהודה ואמר באסיפה: "זה הכל שלכם, אף אחד לא ייקח מכם את זה"

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן היה מאושר אתמול (שני) בסיום המשחק, אך נראה שהתגובות בכלי התקשורת שבוע אחרי שבוע על כך שהניצחונות באים בעקבות חולשת היריבות גרמו למאמן לכנס היום את ה-11 שפתחו אתמול במשחק יחד עם דן איינבינדר ולומר להם: "הרבה אנשים מקשקשים שבוע אחרי שבוע ואומרים שאנחנו מנצחים כי היריבות חלשות. אנחנו מנצחים כי אנחנו מיישמים את מה שאנחנו עובדים עליו קשה באימון, משחקים בצורה אינטליגנטית, לוחצים איזורית כמו שצריך ועומדים טקטית מצוין. זה הכל שלכם ואף אחד לא ייקח מכם את זה".

כהן גם אמר לשחקנים לקראת מכבי פתח תקוה: "בתחתית ראינו השנה שמצב של קבוצה מתהפך בשבועיים ממקום 14-15 למקום 11 ולכן אנחנו צריכים לשמור על זה. למכבי פתח תקוה המשחק הזה הוא כמעט של להיות או לחדול והם יבואו עם כל מה שיש להם. אם לא נבוא באותה רמת מוכנות, נשלם על כך ולכן אתם חייבים להיות מפוקסים לאורך כל השבוע ולשמור על רמת מתח וכוננות גבוהים מאוד. אם לא נעשה תוצאה טובה נגדם, זה כאילו לא עשינו כלום ואם ננצח, אני לא צריך להגיד לכם את המשמעות. איפה שלא נשחק, איצטדיון מלא יהיה מאחוריכם בטירוף אז תחשבו על זה כל השבוע ותגיעו מוכנים".

אגב, כהן לא איפשר לשחקנים אפילו יום אחד של חופש השבוע והשחקנים צפויים להתאמן מחר כרגיל. כהן עשה זאת גם בשל הסמיכות למשחק ביום ראשון נגד מכבי פתח תקוה אך בעיקר כלקח מהיומיים חופש שנתן לשחקנים בשבוע שעבר לאחר המשחק במושבה והאירועים שליוו את האימון שלאחר מכן כאשר שבעה שחקנים הגיעו על אזרחי בטענה כי הם פצועים או חולים והמאמן זעם ואיים כי מי שיתנהל כך לא ישחק אצלו.

בבית"ר ירושלים ממתינים בדריכות להבהרות מבית הדין העליון בנוגע למקום בו יתקיים המשחק נגד מכבי פתח תקוה ביום ראשון הקרוב. בית"ר ירושלים וההתאחדות לכדורגל הגישו בקשה להבהרות מבין הדין היום בבוקר כאשר עד לשעה זו לא התקבלה תשובה והיא עשויה להתקבל רק מחר.

מסתמן: משחקה הקרוב של בית”ר לא יתקיים בטדי

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully