וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקה הקרוב של בית"ר לא יתקיים בטדי

בבית הדין החליטו להחיל תחילה את עונש הרדיוס ומכבי פ"ת לא תעלה לירושלים. האופציה המועדפת על בית"ר: בלומפילד

משחקה הקרוב של בית"ר ירושלים, מול מכבי פתח תקוה, לא ייערך באצטדיון טדי. תובע ההתאחדות עו"ד שלום אבן עזרא הגיש היום (שלישי) לנשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל "בקשה להבהרה" לגבי עונשה של בית"ר ירושלים, ומאוחר יותר הבהירו בנשיאות כי המשחק יתקיים מחוץ לירושלים (רדיוס) עם קהל. בהתאחדות לכדורגל ממתינים להחלטה של בית"ר ירושלים לגבי מגרש חלופי, שיקבע כנראה מחר. האופציה הראשונה מבחינת בית"ר ירושלים היא לארח את המשחק בבלומפילד שיהיה פנוי, ולאחר מכן האופציות הנוספות הן האצטדיון בהרצליה ואצטדיון וינטר ברמת גן.

כזכור, הסיבה ל"הבהרה" שביקש תובע ההתאחדות: הפרשנות המשפטית שעולה מפסק הדין שהתקבל בנוגע לעונש הרדיוס וסגירת היציע המזרחי במשחקים הקרובים אינה חד משמעית, ועל הנשיאות לקבוע האם יחול קודם עונש הרדיוס עם קהל שהוטל על הקבוצה, או סגירת היציע המזרחי בלבד והחלת עונש הרדיוס במשחק הבא, כך שהמשחק מול מכבי פתח תקוה ייערך בטדי, עם קהל. עד מחר, ככל הנראה, תתקבל החלטה סופית בנושא.

תזכורת: בפסק הדין המקורי, בית הדין פסק על שלושה משחקי רדיוס עם קהל, קנס כספי (30 אלף שקל) וסגירת היציע המזרחי במשחק שנערך אתמול מול בני יהודה. בית"ר ערערה והדיינים הקלו בעונש, ביטלו משחק רדיוס אחד והמירו אחד נוסף בעונש של סגירת היציע המזרחי. הקנס הכספי, כך נקבע, יישאר על כנו, אך אם הקבוצה תעבור עבירה נוספת של פגיעה בשופט או התפרעות אוהדים עד תום העונה הבאה, יופעלו נגדה שני עונשי רדיוס. כלומר, פרט למשחק שנערך אתמול ללא נוכחות ביציע המזרחי, לבית"ר נותרו עונש של סגירת היציע המזרחי ועונש רדיוס עם קהל.

במועדון טענו אתמול כי המשחק הראשון בפלייאוף מול מכבי פתח תקוה אמור להיערך בטדי (היות וזה עונש ש"הומתק" והפך לעונש על תנאי עד תום העונה הבאה), ומשחק הבית הבא שלה (הפועל עכו) אמור להיות רדיוס עם קהל, כשהמשחק שלאחריו מול הפועל פתח תקוה יהיה משחק שבו ייסגר היציע המזרחי. גורם בהתאחדות אמר הבוקר: "ברור שנהוג בדרך כלל להחיל קודם רדיוס על פני סגירת יציע, אך מתוך ספק הדין עולה כי יש מקום לפרשנות".

טענת בית"ר מסתמכת על כך שבהחלטת ההתאחדות מצויין כי "אשר לעונש בגין ההתפרעות במשחק מול מכבי ת"א עונש סגירת היציע המזרחי יישאר על כנו בעוד עונש הרדיוס יהיה על תנאי. אשר להתפרעות מול מכבי חיפה, משחק רדיוס אחד הומר לעל תנאי כאשר במקומו יתקיים משחק אחד באצטדיון טדי כאשר היציע המזרחי סגור. משחק הרדיוס השני יישאר על כנו, כמו גם הקנס הכספי". בבית"ר אומרים חוזרים על כך כי עונש הרדיוס מול מכבי לא בוטל אלא הומתק לעל תנאי ולכן הקבוצה צריכה לקיים את המשחק בטדי עם קהל ורק לאחר מכן לרצות את העונשים עליהם נענשה בעקבות המשחק בקרית אליעזר.

(עדכון ראשון: 13:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully