וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן ניסטלרוי: "אחליט באפריל לגבי פרישה"

האם החלוץ ההולנדי הדגול בדרך לתלות את הנעליים? "מלאגה היא הקבוצה האחרונה שלי, כרגע זה 50-50 אם אפרוש או לא"

האם סופה של הקריירה של רוד ואן ניסטלרוי קרובה מתמיד? כן, אם תשאלו את החלוץ ההולנדי. ואן ניסטלרוי בן ה-35, משחק העונה במלאגה ולאחר שבעשור הקודם הוא קרע רשתות במדי מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד ועוד לפני כן גם בפ.ס.וו איינדהובן, הרי שהעונות האחרונות לא היטיבו עימו יותר מדי והובילו אותו כאמור, להרהורי פרישה כבר בקיץ הקרוב.

בסיום העונה יפוג חוזהו של ואן ניסטלרוי במלאגה והיום (שלישי) הוא הבהיר שבמידה ולא יזכה לחוזה חדש בקבוצה, הוא יתלה את הנעליים: "מלאגה תהיה הקבוצה האחרונה שלי. לא קל להחליט באופן סופי לגבי העתיד וכרגע המצב מבחינתי הוא 50-50, בין פרישה להמשך הקריירה. עוד לא דיברתי עם המועדון. אקבל החלטה באפריל, אני מנסה לדחות את ההחלטה כמה שאפשר".

ואן ניסטלרוי החל את הקריירה בקבוצת דן בוש ההולנדית, בעונת 1993/94. הוא שיחק בהירנביין, פ.ס.וו, יונייטד, ריאל, המבורג וכעת כאמור, במלאגה. המפציץ ההולנדי כבש 345 שערים בקריירה ולרשותו גם מאזן פנטסטי של 35 שערים ב-70 משחקים במדי נבחרת הולנד. הוא היה הכובש המצטיין בעולם ב-2002 ובכל העשור הראשון של המילניום החדש, כמו גם מלך השערים בליגה ההולנדית (פעמיים), בליגה האנגלית ובליגה הספרדית.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully