וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: יצחק פרי מונה ליושב ראש

20.3.2012 / 13:38

מקים הקבוצה והיו"ר היוצא הצליחו להגיע להבנות, וקליסקי עזב את תפקידו באופן מיידי. בכך הסתיימה סאגה שארכה כחודש

לאחר חודש לא נעים במכבי ראשון לציון, סופסוף נגמרת כנראה סאגת חילופי יושבי הראש. בתום גישור שנערך בין יושב הראש היוצא משה קליסקי ליושב ראש המיועד, ומייסד הקבוצה, יצחק פרי, הוחלט כי קליסקי יעזוב באופן מיידי את התפקיד, ופרי יחליפו. כמו כן החליטו הצדדים למשוך את התלונות ההדדיות שהגישו למשטרת ישראל ואת תביעת הדיבה שהגיש פרי כנגד קליסקי.

כזכור, בחודש דצמבר החליט קליסקי לעזוב את תפקידו בסיום העונה ופרי מונה על ידי ההנהלה כמחליפו החל מסיום העונה, אך לאחר חודש ניסה פרי לטענת קליסקי לסחוט אותו כדי שיעזוב את הקבוצה באופן מיידי. לאחר זמן מה החלו השניים בהאשמות שדלפו לתקשורת ולמשטרת ישראל. בישיבת הנהלה שהתקיימה בשבוע שעבר הוחלט לקיים בחירות ביום שישי הקרוב, אך קליסקי הבין שלפרי רוב גדול באסיפה הכללית ולכן החליט שלא לרוץ מול פרי, ולמעשה לסיים את הפרשה.

כעת פרי, שהקים את הקבוצה ב-1977, יחזור לשליטה במועדון אותו הוביל בתחילת שנות ה-90 לגמר הפלייאוף וגמר גביע המדינה ובתחילת שנות ה-2000 לפשיטת רגל וירידת ליגה. אוהדי ראשון לציון פתחו בתקופה האחרונה במחאה כנגד ראש העיר דב צור, שעל פי פרסומים שונים מעורב בחזרתו של פרי לקבוצה. כשהיה באופוזיציה הגיש צור בג"ץ כנגד פרי, שהיה אף יריבו הפוליטי. האוהדים מחאו במשחק האחרון גם כנגד ניסיון השתקת המחאה, וכנגד חברי ההנהלה מטעם ראש העיר שתומכים במהלך ההשתלטות של פרי.

קליסקי אמר: "הודעתי היום על התפטרותי, החלטה שגיבשתי כבר לפני שבועיים או יותר, לאחר שהבנתי שראש העיר חפץ שיצחק פרי יהיה יושב הראש. חלק גדול מחברי ההנהלה הם אנשים שלו או אנשים שחפצים ביקרו ואין לי סיבה להמשיך להיות יושב ראש, כשראש העיר רוצה מישהו אחר. זה בהחלט זכותו כבעל המאה, כמי שנותן כמעט ארבעה מיליון שקלים, להחליט מי שיהיה יושב הראש. כמו כן, באותו מעמד אני ופרי חתמנו על מסמך, שאנחנו מבטלים את כל התלונות והתביעות ההדדיות שהיו לאחרונה בין שנינו".

קליסקי ניסה בתקופה האחרונה לשוחח עם ראש עיריית ראשון לציון דב צור, ללא הצלחה: "למרות שביקשתי מספר פעמים לדבר עם ראש העיר, דרך המזכירה, העוזר ומקורבים אליו, הוא עד היום לא מצא לנכון לדבר איתי, או להיפגש איתי, כולל אתמול, שביקשתי בפעם האחרונה, לפני שאני מחליט להודיע על בקשת ההתפטרות".

יצחק פרי מסר לאחר ההחלטה: "האינטרס של האגודה גבר על האינטרס האישי שלי ולכן החלטתי ללכת להסכם שיסיים את העימות. עתה כל כולי לטובת מכבי ראשון לציון. ברצוני להביע את צערי בפני האוהדים שנאלצו להיות שותפים לחוויה שמוטב שלא היינו חווים כולנו. אחר הצהריים נפגשתי עם המאמן אפי בירנבוים וביקשתי ממנו להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. בכוונתי לפנות לחברי הנהלת הקבוצה ולבקש מהם את ברכתם למהלך. אפי הפך לאוטוריטה בקרב השחקנים והקבוצה ספגה את הד.נ.א המקצועי שלו. אני בטוח שבאמצעים שנעניק לרשותו הוא יידע להביא את מכבי ראשל"צ לשיאים נוספים".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully