וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אס"א ניצחה את הדרבי התל אביבי

שבעה שערים של דן נתן סידרו 29:32 והפסד לצהובים לפני רבע גמר גביע האתגר. מכבי ראשל"צ ניצחה, הפועל הסתפקה בתיקו

חמישה ימים לפני צמד המפגשים של מכבי תל אביב מול מאריבור הסלובנית, ברבע גמר גביע האתגר האירופי, שיחקו היום (שני) הצהובים בדרבי התל אביבי מול אס"א, במשחק שהוקדם מהמחזור ה-18 בליגת ווינר ובו חזר איציק חליפי לראשונה לאולם באוניברסיטה, המקום שהיה ביתו בשמונה השנים האחרונות.

לצערה של מכבי, הדרבי הזה היה שייך לאס"א, מוליכת הליגה, שניצחה 29:32 ודחקה את הצהובים עד למקום הרביעי בעקבות ניצחונה של מכבי ראשון לציון ברמת השרון. המשחק היה צמוד ולמחצית ירדו הקבוצות בשוויון 16:16, אבל אס"א הציגה יכולת טובה במחצית השנייה והוליכה ביתרון של 4-5 שערים לכל אורכה.

חליפי עצמו הציג משחק חלש וסיים עם 2 שערים בלבד. דן נתן הוביל את מבקיעי המנצחת עם 7 שערים, עידו טוראל וויורל מאזילו כבשו 6 כל אחד, אנדריי טרנבוי 5, תום מטלון ודן מירקוס 3 כל אחד ואלירן מצקי 2. נובאק בוסקוביץ' ומילוש מיטרוביץ' היו המבקיעים הבולטים במכבי, עם 6 שערים כל אחד, עומר דבדה הוסיף 4. מכבי ת"א תתכונן כעת למשחקים מול הסלובנים, שייערכו בשבת ובראשון בבית מכבי בראשון לציון והכניסה אליהם תהיה חופשית.

הערב נערכו גם משחקים במסגרת המחזור ה-17. דרמה גדולה התרחשה בקרית מוצקין, שם הקבוצה מהתחתית אירחה את השנייה בטבלה הפועל ראשון לציון וסחטה ממנה תיקו 21:21. מוצקין הוליכה 10:12 וגם 15:18, אבל האדומים, שאיבדו את גיא כהן שנפגע ופונה לבית חולים, הצליחו לבצע מהפך. בסיום המותח, מוצקין השוותה ל-20:20, האורחים שוב עלו ליתרון, אבל ברק עמר השווה 20 שניות לסיום.

בשתי הקבוצות הצטיינו השוערים, אורן מאירוביץ' ממוצקין וניב פישלוביץ' מראשון לציון. כבשו למוצקין: ולדי קאופמן 8 שערים, פיליפ שצ'פנוביץ', ישראל פישר וברק עמר 3 כל אחד, איתי גושן 2, רומן גיצה ומאור אפוטה 1 כל אחד. עידן מימון היה הכובש הבולט בהפועל עם 7 שערים.

נס ציונה המשיכה במסע ההיחלצות המופלא שלה וניצחה בחוץ את א.ס. סביון בקרב התחתית, 26:29. נס ציונה הוליכה 11:13 במחצית ועלתה ליתרון של ארבעה שערים במחצית השנייה. למרות הניצחון, היא נותרה כמו סביון מתחת לקו האדום. כריסטי שבלבוסקי הוביל את סביון עם 11 שערים, שחר מיארה כבש 7, סטפן בירטלן 3, סהר חלפון ויובל קיוויתי 2 כל אחד ועמית בן שושן 1. לנס ציונה: בוריס גרק 7, רועי ביטון וגיל כרמין 5 כל אחד, מילאן פיליץ' 4, עמית כהן ומתן פוטשניק 3 כל אחד ואסף פאר 2. גיל יעקב, כוכבה של סביון, עבר היום ניתוח באצבע ידו וייעדר לפחות מהמחזורים הקרובים.

מי שמסתבכת בחלק התחתון היא עירוני רחובות, שנוצחה 27:21 בבית מול בני הרצליה, שמדורגת במקום החמישי. רחובות הייתה בפיגור במחצית הראשונה 12:10, אבל הפכה ל-13:14, אלא שהרצליה הצליחה לברוח ל-17:23. כבשו לרחובות: דימה ינדוביצקי 8 שערים, דימה קרופטניקוב ואמי צ'וקוהאמיקה 5 כל אחד, אלדר רוט 2 ודורון בן עטיה 1. להרצליה: עידן יעיש וולדימיר זייאק 7 כל אחד, מילוש טיצה 5, ערן אברמוביץ 4, אדם יצחק 3 ודן הבר 1.

מכבי ראשון לציון ניצחה כאמור ברמת השרון, 21:32 ועלתה למקום השלישי. המשחק היה בשליטה מוחלטת של הדאבליסטית, שהוליכה 7:14 במחצית. יוהאן רושקה הוביל את מבקיעי ראשון לציון עם 7 שערים, פיליפ מריאן 6, יואב נאמן 5, עמית סטלמן 4, דור גבע, עופר לוזון, אמיר אהרון ואמיר לנגליב 2 כל אחד וגל אברהם ואריאל רוזנטל 1 כל אחד. לרמת השרון: אלכס סיצ'נקו 4, אלון רם וטלה דדה 3 כל אחד, בר מסורי, יאיר רוזנטל, דניאל שקלים, טונדיי עבדול ראשיד ועומר לוסטיג 2 כל אחד, בארי סולומון 1.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully