וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הלפרין גבר על גינזבורג ברבע הגמר

64:68 לספרטק סנט פטרסבורג בחוץ על נימבורק, במשחק הראשון מבין שניים. 3 נקודות ו-4 ריבאונדים לרכז הישראלי

לא רק היורוליג מתכוננת לרגעי ההכרעה שלה. הערב (שני) יצא לדרך עם נציגות ישראלית מכובדת, רבע הגמר במפעל האירופי השני בחשיבותו, היורוקאפ. במשחק שפתח את שלב שמונה הגדולות והיה היחיד שהתקיים היום, קבוצתו הרוסית של יותם הלפרין, ספרטק סנט פטרסבורג, הגיעה לצ'כיה למפגש מול האלופה המקומית נימבורק, אותה מאמן הישראלי ננו גינזבורג. בסיומן של 40 דקות מותחות, יצאו הרוסים עם 64:68 גדול, שנותן להם מקדמה גדולה מאוד לקראת הגומלין שייערך אצלם בבית ביום שלישי הבא.

יחד עם למעלה מ-3,000 צופים נלהבים, נימבורק פתחה היטב ובתום עשר דקות הובילה 17:21. אלא שההמשך היה שייך לאורחים, ששיפרו את ההתקפה וניצחו את הרבע הבא 18:26, לפני ששיפרו גם את ההגנה והרבע השלישי הסתיים ב-9:16 לטובתם, מה שנתן לסנט פטרסבורג יתרון מבטיח לפני הכניסה לעשר הדקות האחרונות, 48:59. רגע לפני שההתמודדות בורחת לה סופית, נימבורק התעוררה, ניצחה את הרבע האחרון 9:16 בעצמה וסיימה בהפסד קטן, שמשאיר לא סיכוי מסוים להפתיע בגומלין.

הלפרין זכה לכ-20 דקות, בהן הסתפק בשלוש נקודות בלבד (1 מ-2 לשלוש), הוא הוסיף ארבעה ריבאונדים, חטיפה, שני אסיסטים ושני איבודים. פטריק בוורלי עם 19 נקודות וולדימיר דראגיצ'ביץ' עם 18, בלטו בשורות המנצחים. אצל המארחת, טרי סימונס מיודענו היה נהדר עם 23 נקודות, אבל לא זכה לתמיכה מספקת מחבריו.

עוד ברבע הגמר: דרבי רוסי בין חימקי ללוקומוטיב קובאן, ריטאס וילנה תפגוש את דונייצק האוקראינית ובודצ'נוסט מול ולנסיה הספרדית.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully