וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - מכבי אום אל פאחם: מי יקבל בונוס?

19.3.2012 / 22:30

המארחים רוצים לעלות לרבע גמר גביע המדינה, היריבה מהלאומית תנסה להפתיע. מאיר כהן: "אנחנו עושים עונה חלומית"

מ.ס. אשדוד נמצאת חזק במאבק על הכרטיס לאירופה דרך הליגה, אך מקווה להתקדם גם בגביע המדינה ולפתוח לעצמה אופציה נוספת, אולי גם לתואר היסטורי. מחר (שלישי, 19:35, שידור משולב בספורט 5+ לייב) תארח הקבוצה את מכבי אום אל פאחם מהליגה הלאומית, ותנסה להדיח אותה בשלב שמינית גמר הגביע.

המאמן יוסי מזרחי לא מתכוון לעשות הנחות לשחקניו ומרבית ההרכב שפתח נגד סכנין בשבת, יפתח שוב גם מחר. אפה אמברוז לא תורגל בהרכב באימון המסכם, כאשר אמיר לביא עשוי לפתוח על חשבונו בקישור. בן בוטבול וניר ביטון תופקדו בקישור האחורי.

הרכב משוער, מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, ניר ביטון, בן בוטבול, אמיר לביא, דוד רביבו, עידן שריקי, רוג'רס קולה.

מאיר כהן: "הגביע זה בונוס, הכל אפשרי"

מכבי אום אל פאחם, המדורגת במקום השישי בליגה הלאומית, תרצה להמשיך את העונה הטובה שלה ותנסה להפתיע את יריבתה מצמרת ליגת העל. בשבת ניצחו השחקנים של המאמן אבי סבג 0:2 את נצרת עילית ובסיבוב הקודם בגביע חלפו על פני מכבי עפולה בתום דו קרב פנדלים דרמטי.

"אנחנו עושים עונה חלומית בליגה והגביע זה בונוס", אמר השוער מאיר כהן לקראת המשחק. "מי האמין בתחילת העונה שנהיה בחלק העליון של הליגה? אנחנו באים למגרש קשה מול קבוצה טובה, אבל זה גביע והכל אפשרי. אנחנו מתייחסים ברצינות למשחק וננסה לעשות מיני הפתעה", הוסיף השוער הוותיק.

הרכב משוער, מכבי אום אל פאחם: מאיר כהן, אשרף סולימאן, ג'ורג' בייסה, חאג' סלאח, איסלם כנעאן, רמי עאמר, אבי אלפסי, תאמר טאטור, יובל שוואט, אחמד אבו נהייה, עוביידה זבידאת.

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully