וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה לנשים: מכבי אשדוד עלתה לגמר

למרות שהייתה בפיגור לאורך רוב המשחק, הקבוצה של עדני דגן שמרה על חלום הדאבל עם 68:72 על רמת חן. 16 נק' ליאנג

ברני ארדוב

באדיבות הערוץ הראשון

www.iba.org.il

אחרי שאלקטרה רמת השרון נישלה את אליצור רמלה מתארה והעפילה לגמר הגביע, עלו מכבי רמת חן ומכבי אשדוד, ממש כמו בשנה שעברה, אל חצי הגמר השני, הערב (שני) בבית מכבי שבראשון לציון. אשדוד חווה עונה פנטסטית והיא תסיים את הליגה הסדירה במקום הראשון, בעוד שרמת חן רק במקום החמישי. למרות זאת, הערב זה היה צמוד מאוד ורמת חן אף הובילה ברוב המשחק, אבל סיום מוחץ של אשדוד נתן לה 68:72 גדול וכרטיס לגמר. חלום הדאבל של עדני דגן והבנות שלו ממשיך.

כמו בחצי הגמר הראשון, גם כאן קיבלנו פתיחה מבולבלת ומעט נקודות, כשהרבע הראשון מסתיים ב-12:13 לאשדוד. עשר הדקות הבאות כבר היו הרבה יותר משוחררות. ההגנה של אשדוד נעלמה ורמת חן ניצלה זאת ל-24 נקודות, כשעל עיקר הנזק חתומה שארדיי יוסטון הנפלאה, שלא קלעה כלל ברבע הראשון והפציצה 12 נקודות ברבע השני. למחצית, רמת חן ירדה ביתרון חמש, 31:36.

רצף נקודות של אשלי שילדס בתחילת המחצית השנייה החזיר את אשדוד למשחק ולשוויון, אבל שירן צעירי תפרה שלשה גדולה, ההגנה של רמת חן התכווצה היטב ובסיום הרבע הפער צמח לפתע לתשע לטובתן.

הרבע המכריע היה דרמטי ביותר. יתרון 49:58 לרמת חן, חצי דקה מפתיחתו, לא הספיק ותמרה יאנג לצד נעמי קולודני המנוסה, תפסו פיקוד וסל של שילדס, 3:21 לסיום, קבע מהפך, 62:63 לאשדוד. רמת חן הלכה לאיבוד ולמרות עבירה חמישית של יאנג, קולודני שמה עוד שתיים מהקו והעלתה לשלוש הבדל. שם זה גם נגמר, אשדוד השלימה רבע אחרון מדהים של 12:25 ועלתה לגמר ראשון בתולדותיה.

את אשדוד הובילה יאנג עם 16 נקודות, שילדס תרמה 15. בריטני דנסון ופלאנט פירסון הוסיפו 13. ברמת חן, שירן צעירי הייתה מעולה עם 19 נקודות, יוסטון סיימה עם 16 וגריפין ורובינסון הוסיפו 14.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully