וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "הרבה זמן לא הייתה פה שמחה כזאת"

מאמן בית"ר ירושלים חגג את הניצחון הדרמטי: "שיחקנו כמו קבוצת צמרת". סטיבן כהן: "הכי מתוק שיש". אבוקסיס: "מאכזב"

חגיגות גדולות הערב (שני) בירושלים. בית"ר ירושלים חזרה מפיגור וניצחה 1:2 את בני יהודה בטדי הגועש, כשסטיבן כהן השווה בדקה ה-78 ובישל את שער הניצחון לעמית בן שושן בתוספת הזמן, כדי למחוק את השער של עוז ראלי בדקה ה-49. בעקבות הניצחון השלישי ברציפות שלה, בית"ר פתחה פער של ארבע נקודות מהקו האדום, עלתה למקום ה-11 והבטיחה ארבעה משחקי בית בפלייאוף התחתון.

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים (ימין) עם אבי ריקן, לירון דיאמנט. מגד גוזני
חגיגות גדולה בטדי. שחקני בית"ר ירושלים/מגד גוזני

גורמים בבית"ר ירושלים אמרו הערב כי הם מתכוננים למשחק הבית מול מכבי פתח תקוה במחזור הבא כאילו הוא נערך בטדי, על אף שעומד נגד הקבוצה עונש רדיוס. בית"ר תקבל מחר תשובה סופית מבית הדין לגבי ההחלטה, אבל גורמים בהתאחדות כבר אמרו שבית"ר תרצה את העונש כבר במשחק הקרוב. אם וכאשר תיאלץ בית"ר לקיים את משחק הרדיוס במחזור הבא, האפשרויות שלה הן: בלומפילד, הרצליה או רמת גן.

"בבית"ר ירושלים יודעים לשמוח, אבל הרבה זמן לא הייתה פה שמחה כזאת", הודה אלי כהן הנרגש. "הניצחון הזה ייתן לנו ביטחון גדול להמשך. השוער שלהם הציל אותם כשעשינו בליץ בפתיחה. שיחקנו מול קבוצה משוחררת שמגיעה לאירופה בשנים האחרונות, ידענו שזה יהיה קשה יותר מקרית שמונה. עשינו ניצחון כי היינו טובים לאורך כל המשחק".

כהן הוסיף: "אמרתי לשחקנים שאסור להישבר גם אם נקלעים לפיגור. אני שמח שהם הפנימו את זה, שיחקנו כמו קבוצת צמרת לכל דבר. הפתגם שאם לא נהיה תלויים אחד בשני, נהיה תלויים אחד ליד השני - מפחיד את השחקנים. הם הבינו את זה. אני לא מוותר על הטקטיקה, הסדר והמשמעת. בתחתית זה שם המשחק. טעויות קורות, אבל היום הבקענו את השערים בזכות ההצטיינות שלנו".

המצטיין במשחק, סטיבן כהן, סיכם: "זה ניצחון גדול, ניצחון מנטלי. היה חשוב לנו גם בשביל הקהל וגם כדי לברוח מהקו האדום ולהשיג עוד משחק בית בפלייאוף. עבדנו כמו משוגעים היום. במהלך השבוע עבדנו טקטית ומנטלית, הפעם ידענו לא להישבר בפיגור. הכי מתוק לנצח ככה בדקה ה-92".

עמית בן שושן, שכבש אחרי בצורת של 19 משחקים: "זה ללא ספק אחד הגולים המתוקים ביותר שלי, אבל מה שחשוב הוא שהקבוצה ניצחה. השגנו ניצחון חשוב להמשך הדרך, הוא נותן לנו יתרון ביתיות בפלייאוף וגם פתחנו ארבע נקודות הפרש. נמשיך לעבוד קשה ואני מקווה שנמשיך להציג את היכולת הזו גם בהמשך".

"אנחנו עדיין לא רוצים לצאת בהצהרות שאנחנו יותר טובים משאר קבוצות התחתית. נבוא בשיא המוטיבציה ונקיז דם בכל משחק שנשאר לנו. יש לנו שבעה משחקים עד סוף העונה, כולם חשובים מאוד. אנחנו במגמת עליה בחודש האחרון והביטחון שהיה לנו גרם גם לכך שעשינו מהפך. זה עוד ניצחון שמוסיף לנו המון ביטחון. בשבוע הבא מצפה לנו משחק לא קל מול מכבי פ"ת נעבוד קשה השבוע ובעזרת השם ננצח גם בשבוע הבא".

יוסי אבוקסיס לא הסתיר את אכזבתו מאיבוד היתרון של בני יהודה: "לא הגיע לנו לנצח, אבל מאכזב לספוג שני שערים בדקות האחרונות. הייתה לנו מטרה לבוא לנצח, למרות שבמחצית הראשונה זה לא נראה ככה. עשינו טעויות טיפשיות בסוף וספגנו שני שערים. היינו שווים נקודה אחת, שילמנו ביוקר על טעויות. נקווה שניראה טוב יותר נגד קרית שמונה בשבוע הבא".

1:2 דרמטי לבית"ר ירושלים על בני יהודה

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully