וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: הגרלה קשה לדודי סלע ושחר פאר

המדורג 61 עשוי לפגוש את ראוניץ' בסיבוב השני, אם יעבור יריב מהמוקדמות. מריה שראפובה מחכה לשחר פאר בסיבוב השני

הגרלה קשה מאוד לשחר פאר ודודי סלע בטורניר מיאמי היוקרתי, שצפוי לצאת לדרך ביום רביעי בלילה, שעון ישראל. בגברים, מדובר בטורניר מאסטרס 1,000 בדיוק כמו זה שהסתיים זה מכבר באינדיאן וולס, בעוד בנשים מדובר גם בטורניר משמעותי מאוד, שכולל סך פרסים של קרוב ל-4 מיליון דולר.

דודי סלע (61 בעולם), שנמצא לאחרונה בכושר מצוין אך סבל מפציעה בצ'לנג'ר דאלאס שאילץ אותו לפרוש כבר בסיבוב השני, קיבל בסיבוב הראשון יריב מהמוקדמות, שעדיין לא הסתיימו כך שלא ניתן לדעת מי הוא יהיה. יחד עם זאת, אם יעבור הישראלי את הסיבוב הראשון, ממתין לו לא אחר מאשר מילוש ראוניץ' הקנדי בעל ההגשות האימתניות, שהודח באינדיאן וולס רק על ידי רוג'ר פדרר וגם זה לאחר שהצליח לזכות במערכה הראשונה. ראוניץ' מדורג כרגע במקום ה-26 בעולם וניצח את סלע כבר בטורניר צ'נאי מוקדם יותר השנה. במידה שסלע יעבור את ראוניץ', הוא עשוי לפגוש את אנדי מארי בסיבוב השלישי.

כמו סלע, גם שחר פאר (55 בעולם) קיבלה הגרלה קשה מאוד. הישראלית, שהודחה כבר בסיבוב הראשון באינדיאן וולס, תפתח מול יריבה מהמוקדמות, כשבסיבוב השני ממתינה לה המדורגת שנייה בעולם ופינליסטית אינדיאן וולס מריה שראפובה. המאזן של פאר מול שראפובה עומד על 0 ניצחונות לעומת חמישה הפסדים.

עוד בגברים, נובאק דג'וקוביץ' מחכה בסיבוב השני למנצח בין לאונרדו מאייר הארגנטינאי למרכוס בגדאטיס הקפריסאי. רפאל נדאל מחכה למנצח בין פאבלו אנדוחאר לסנטיאגו חיראלדו ואנדי מארי ישחק נגד אלחנדרו פאייה או דניס איסטומין. רוג'ר פדרר ישחק נגד ריאן הריסון או פוטיטו סטראצ'ה. דג'וקוביץ' נמצא בחצי של פדרר, בעוד נדאל ומארי נמצאים באותו אזור של הגרלה.

בנשים, נמצאת ויקטוריה אזרנקה באזור ההגרלה של פטרה קביטובה, בעוד שראפובה נמצאת באזור של קרוליין ווזניאקי.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully