וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: בננה הושלכה לכיוונו של כריסטופר סמבה

עוד פרשת גזענות מכוערת. אוהדי לוקומוטיב מוסקבה פגעו בשחקנה של אנז'י מחצ'קאלה, שהגיב: "אירוע מביש ומצער"

הגזענות בכדורגל הרוסי ממשיכה להראות את פניה המכוערות. אחרי האקט הדוחה של זריקת בננה מצד אוהדי סמארה לעברו של רוברטו קרלוס בעונה שעברה, שחקן נוסף של אנז'י מחצ'קאלה נפל קורבן לאוהדים הגזענים במגרשי הכדורגל ברוסיה. הפעם מדובר בכריסטופר סמבה, הבלם הקונגולזי שנרכש מבלקבורן רק בחודש שעבר.

במשחק הליגה בין אנז'י ללוקומוטיב מוסקבה אתמול (ראשון) הושלכה בננה לעברו של סמבה, ועוד מכיוון תא ה-VIP באצטדיון, כך על פי דיווחים ברוסיה. "הוריתי לוועדת האתיקה לפתוח בחקירה בנושא", אמר יו"ר ההתאחדות סרגיי פורסנקו לאחר המשחק שהסתיים בניצחון 0:1 של לוקומוטיב. "זו תקרית שערורייתית ונחקור אותה עד תום".

סמבה עצמו אמר לאתר הרשמי של אנז'י: "אני מאוד עצוב שילדים ראו את האירוע המביש הזה. זו דוגמה רעה מאוד עבורם. אני מנסה לא לייחס חשיבות רבה מדי לגזענות, אולי אני טועה. זה היה מעשה של אדם טיפש, אני לא מתכוון להגיב לזה".

אוהדי לוקומוטיב כבר היו מעורבים בתקרית גזענית ב-2010, אז חשפו כרזה גדולה עם ציור של בננה ועליה הכיתוב: "תודה, ווסט ברום". אותה כרזה גזענית כוונה לעבר פיטר אודמווינגי, החלוץ הניגרי ששיחק אז את משחקו האחרון בלוקומוטיב לפני המעבר לווסט ברומיץ' האנגלית.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully