וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "מול מילאן זה יהיה הערב של דל פיירו"

מאמן יובנטוס מוכן לחצי גמר הגביע והבהיר כי הנסיך יפתח. אלגרי: "יש לנו פוטנציאל לעבור אותם" (ג', 21:40, ספ' 1)

יובנטוס ומילאן נאבקות ראש בראש על האליפות באיטליה העונה, כשהרוסונרי מקדימים כעת את הגברת הזקנה בארבע נקודות בפסגה. שתי האימפריות עדיין חולמות על דאבל, ויילחמו ביניהן על כרטיס לגמר הגביע מחר (ג', 21:40, ספורט 1) ועל הזכות לפגוש באולימפיקו של רומא את המנצחת בין נאפולי לסיינה.

כזכור, המפגש הראשון בין השתיים, שנערך בסן סירו, נגמר בניצחון של יובה 1:2, כשלא אחר מאשר מרטין קסארס כובש צמד לביאנקונרי, לעומת שער אחד של סטפן אל שעראווי. למעשה, מה שיכריע הוא שערי החוץ כשהרוסונרי צריכים 0:2 כדי לעלות, רק במידה ש-90 הדקות יסתיימו ב-1:2 ההתמודדות תלך להארכה. שני המאמנים, אגב, סירבו להתייחס לסוגית השיפוט, שכזכור הייתה בעייתית מאוד במפגש האחרון בין השתיים, כשלא אישרו לרוסונרי שער חוקי לחלוטין ופסקו לנבדל שלא היה לרעת יובה.

מאמן יובה אנטוניו קונטה מתכנן לפתוח בהרכב עם אלסנדרו דל פיירו, שלא זוכה העונה כמעט לדקות משחק בליגה, אלא רק בגביע. "הגביע האיטלקי הוא אחת מהמטרות הגדולות שלנו העונה", אמר מאמן הזברות, "זה המשחק הכי גדול של העונה נכון לעכשיו. לא מעניינת אותי התוצאה מהמשחק הראשון, אני רוצה לנצח ולעלות לגמר. מילאן עדיין נלחמת על כל התארים, אבל אני מקווה שלא תזכה בכולם. דל פיירו יפתח בהרכב. כבר אמרתי שהוא וג'אנלואיג'י בופון מוסיפים לנו המון והם מוכיחים את זה. אני מצפה מדל פיירו שיביא את הכריזמה שלו למשחק. זה הערב שלו".

מאמן האלופה מסימיליאנו אלגרי אמר: "נעשה הכל כדי להפוך את התוצאה מהמשחק הראשון, על אף שזה יהיה קשה מאוד". אלגרי התייחס למצב הפציעות בקבוצה שלו ואישר שקלרנס סיידורף ופיליפ מקסס צפויים להיות כשירים, בעוד קווין פרינס בואטנג אמור להמשיך להיעדר. בנוסף, גם רוביניו, אינציו אבאטה ומארק ואן בומל ייעדרו. "יש לנו פוטנציאל כדי להפוך את התוצאה, אנחנו מגיעים בכושר מצוין וזה יהיה אתגר גדול לעבור אותם".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully