וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "בכל פעם שהייתה יציבות, היו תוצאות טובות"

19.3.2012 / 13:10

מאמן ברק נתניה מרוצה מהניצחון הגדול על גלבוע/גליל אבל לא חושב קדימה מדי: "ננסה לפחות לנצח את המשחק הבא"

לפני כשבועיים היה נדמה כי העונה של ברק נתניה עומדת להסתיים באכזבה גדולה, כשהקבוצה של דני פרנקו שהתה במקום התשיעי, וחלום הפיינל פור מתחילת העונה נראה כמו חלום רחוק. אלא שמאז נתניה העבירה הילוך, גברה בשבוע שעבר על בני השרון ואמש (ראשון) השיגה ככל הנראה את הניצחון היוקרתי ביותר שלה העונה כשניצחה 78:81 את גלבוע/גליל בגן נר מסל ניצחון של אריק קמפבל. כעת מדורגת הקבוצה במקום השמיני, מרחק משחק וחצי בלבד ממכבי אשדוד השביעית, מקום שממנו קיים סיכוי אמיתי להעפיל לפיינל פור בסוף הבית התחתון.

"אני שמח מאוד על הניצחון של אתמול ועל הדרך שבה הוא הושג. עשינו ניצחונות גדולים השנה, והיו משחקים יפים שהפסדנו בהם, אבל זה אחד המשחקים הטובים ביותר שלנו בהיבט הנחישות, הלחימה והרוח שהקבוצה הראתה", סיפר היום המאמן דני פרנקו לוואלה! ספורט, "אנחנו לא חושבים לאן זה יביא אותנו, היו לנו העונה הרבה מטרות שהשתנו תוך כדי העונה בהתאם לנסיבות, אבל כל פעם שהצלחנו לייצר עקביות ויציבות למשך שבועיים או שלושה זה נתן תוצאות טובות ברמה ההישגית, וזה גם מה שקורה עכשיו. אני רק יכול לקוות שהיציבות בסגל תמשיך, ונוכל להמשיך לנצח, כרגע לפחות את המשחק הבא ולראות לאן זה יביא אותנו".

פרנקו חילק מחמאות להתנהלות של הקבוצה שעזרה לה לצאת מהתקופה הרעה בה הייתה בתחילת הסיבוב: "ההתנהלות של המערכת אצלנו, גם ברמה המקצועית, וגם ברמה הניהולית ארגונית הוא מאוד מקצועי ומצליח להשאיר את הקבוצה מחוברת, בצורה שהיא מתנהלת כמו שצריך ועובדת כמו שצריך. צריך לתת קרדיט למערכת, כי אני מכיר קבוצות אחרות שנפצע להן שחקן או שניים ומצאו את עצמם בסיטואציות קשות, פה זה מערכת בריאה וזה נותן לנו את הכוחות כל פעם לקום מחדש ולנסות".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully