וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקה ג'וניורס עלתה למקום השני בארגנטינה

ניצחה 0:1 את סן מרטין. טיגרה ואסטודיאנטס נפרדו ב-1:1. בברזיל: קסמירו וסאו פאולו ניצחו את ניימאר וסנטוס

בודד שער של וולטר ארביטי בדקה ה-71, העניק הלילה (בין ראשון לשני) ניצחון 0:1 לבוקה ג'וניורס בחוץ על סן מרטין במחזור השישי בקלאוסורה 2012 הארגנטינאית. בזכות הניצחון, בוקה האלופה צימקה את הפער מטיגרה שבפסגה לנקודה אחת. שבוע אחרי הפסד 5:4 לאינדפנדיינטה, הקבוצה של חוליו פלסיוני, חזרה לתוצאה שהיא כל כך אוהבת וזה המשחק החמישי שלה מתוך שישה העונה, בו היא לא סופגת.

טיגרה כאמור שמרה על המקום הראשון, אבל לא הצליחה לברוח אחרי 1:1 בבית נגד אסטודיאנטס. מאורו בוסלי העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-18, אבל דייגו מוראלס איזן כעבור תשע דקות עפ פנדל מוצלח. אסטודיאנטס רביעית, שתי נקודות מתחת לקבוצה נגדה היא שיחקה. ולס סארספילד, שנפרדה מאוניון סנטה פה ב-3:3, במקום השלישי עם 12 נקודות משלה, כמו אסטודיאנטס.

שחקן בוקה ג'וניורס, וולטר ארביטי. Eduardo Di Baia, AP
בוקה חזרה לאחת מהתוצאות האהובות עליה בשנה האחרונה. ארביטי חוגג 0:1/AP, Eduardo Di Baia

פלמנגו התגברה הלילה על החסרונות של רונאלדיניו המורחק ושל ואגנר לאב ולאו מורה הפצועים, וניצחה 0:1 על פריבורגואנסה בטורניר הקריוקה. קלברסון כבש את השער היחיד במשחק ופלמנגו עלתה למקום השלישי.

בטורניר הקריוקה שני בתים בני שמונה קבוצות כל אחד, כשהשתיים הראשונות בכל טבלה עולות למשחקי הפלייאוף. מסאה ובוטאפוגו מדורגות במקומות 1 ו-2 בבית א' ואילו ואסקו דה גאמה ו-וולטה רדונדה מדורגות בשני המקומות הראשונים בבית ב'.

בטורניר הפאוליסטה (ליגה של 20 קבוצות), סאו פאולו ניצחה את סנטוס 2:3 במשחק המרכזי. קסמירו (8), לואיס פביאנו (פנדל, 64) ולוקאס סילבה (86) כבשו למנצחת, אדו דרסנה (51) וניימאר (76) הבקיעו עבור סנטוס. בעקבות התוצאה הזו סאו פאולו עלתה למקום השני, בעוד סנטוס נשארה במקום הרביעי. קורינתיאנס חוצצת ביניהן אחרי 3:3 נגד קומרסיאל. את הטבלה מוליכה פלמייראס של פליפה סקולארי, שניצחה 1:2 את פונטה פרטה.

שחקן סאו פאולו קאסמירו. Andre Penner, AP
מקום שני בפאוליסטה. קסמירו וסאו פאולו/AP, Andre Penner

המחזור הרביעי של עונת 2012 בליגה הפרואנית הפגיש בין היתר את אוניברסידד ססאר ואייחו עם אליאנסה לימה. על הפרק: סוג של דרבי בין פאולו דה לה האסה (אוניברסידד) לג'וניור ויסה (אליאנסה), שני שחקנים שלבשו לא מזמן את מדיה של בית"ר ירושלים. בעוד דה לא האסה כבש וקבוצתו ניצחה 0:2, ויסה ישב 90 דקות על הספסל.

אליאנסה, בשורותיה גם משחק השוער היהודי סולומון ליבמן, מדורגת במקום ה-14 מתוך 16 וההיסטוריה שלה - מקום שני בכל הזמנים בכמות האליפויות עם 22 - לא עושה רושם על היריבות שלה. כמו לא מעט קבוצות אחרות בפרו, גם מועדון הפאר הזה מצוי בקשיים כלכליים והחובות שלו נעמדים בכ-100 מיליון דולר. לא פלא ששחקני אליאנסה לא קיבלו משכורות כמה מספר חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully