וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביט אלימלך: "היה צריך להיות משחק של 15 אלף צופים"

הפועל ת"א ושביט אלימלך התאכזבו מהיציעים הריקים נגד קרית שמונה: "צריך להביא פתרונות אחרים ממדינות יותר מתקדמות"

להפועל תל אביב לא נותר זמן רב מדי כדי לנתח את ה-2:2 נגד עירוני קרית שמונה אתמול (ראשון) בבלומפילד והקבוצה כבר צריכה להתחיל בהכנות למשחק הגביע נגד בני לוד ביום רביעי (15:00, שכונת התקוה).

למאמן ניצן שירזי צפויים כמה כאבי ראש לקראת ההתמודדות עם נציגת הליגה הלאומית: מלבד העובדה שעומר דמארי ו-וואליד באדיר לא יוכלו ליטול חלק במשחק בשל צבירת כרטיסים צהובים, לרשימת הפציעות הצטרף אתמול גם עמרי קנדה שעל פי הערכות ייעדר כשבועיים מהמגרשים בשל כאבים במפשעה.

לשלושה הנ"ל מצטרפים כמובן גם טוטו תמוז הפצוע ואביחי ידין וסלים טועמה המורחקים. בנוגע לשניים האחרונים: היום ידון בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בערעור שהגישה הפועל תל אביב והם מקווים להקלה בעונש. כזכור, ידין הורחק מ-12 משחקים בשל אירועי הדרבי, בעוד טועמה הורחק משישה. בנוסף, השניים עוד צפויים לקבל קנס כספי מהקבוצה על הרחקתם.

טוטו תמוז, עומר דמארי שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שניים מששת השחקנים שייעדרו ביום רביעי. דמארי ותמוז/ברני ארדוב

למרות שיצאו מעודדים מהיכולת במשחק נגד האלופה שבדרך, בהפועל תל אביב עסקו גם בעובדה שהמשחק התקיים לעיני כ-1,500 נשים וילדים – זכר לעונש שהקבוצה ספגה. "אין טעם לשחק מול בלומפילד כמעט ריק", אמר אמש עוזר המאמן שביט אלימלך, "זה משחק של 15 אלף צופים. גם בקרית שמונה חיכו לו המון מחזורים וזה חבל מאוד. דיברנו על זה ונמשיך לדבר על זה שאסור לפגוע במשחקים עם עונשים ללא קהל. לדעתי זו לא הדרך הנכונה".

שני משחקי הבית הבאים של הפועל תל אביב יתקיימו גם הם בלי קהל, אלא אם בית הדין יקל בעונש. היריבות יהיו בני יהודה ומכבי תל אביב, אם כי לא ברור באיזה סדר ואלימלך אמר: "זה הפסד מאוד גדול לקופה של הפועל וחבל לי שזה יהיה כך. אמנם הבאנו את זה על עצמנו, אבל גם היום אני טוען שרדיוס הוא לא הפתרון, במיוחד בליגה שממוצע הצופים בה לא גדול. יש פתרונות טובים יותר בארצות יותר מתקדמות ואפשר ללמוד מהם".

על השאלה איך מתנתקים מהבלגן מסביב לקבוצה ומתרכזים בכדורגל, השיב אלימלך: "זה ממש לא קל, אבל אגע רק בקטע המקצועי. חסרים לנו הרבה שחקנים, אבל לשמחתי גם נוסא איגייבור וגם ביוואן פרנסמן שכבר עורך אימונים מלאים, אמורים לחזור ביום רביעי. אני מאמין שאנחנו יכולים לשמור על המקום השני, ובשלושת המשחקים האחרונים הוכחנו שאנחנו שם בצדק".

ניצן שירזי מאמן הפועל תל אביב עם עוזרו שביט אלימלך. ברני ארדוב, ברני ארדוב
"רדיוס הוא לא הפתרון". אלימלך/ברני ארדוב, ברני ארדוב

מעבר לפן המקצועי, בפני הפועל ניצבות שלוש תביעות חדשות להתעסק בהם. שי אבוטבול ידרוש מהקבוצה שוב להגיע לבוררות, כמו מהראן לאלה שעדיין לא קיבל את שכרו. כמו כן, המנהל לשעבר מורדי דדון, אמור גם כן להגיש השבוע את תביעתו על סך חצי מיליון כנגד המועדון.

במשטרה אישרו אתמול שצפויות התפתחויות דרמטיות באירוע מלפני שבוע וחצי, אז אוהד הקבוצה הותקף לטענתו מחוץ לביתו של הבעלים אלי טביב. המשטרה נוטה להאמין לגרסת הנער ולא לזו של טביב, שטען כי אותו האוהד הקטין השליך אבן על ביתו ועוכב על ידו ועל ידי מאבטחו, וככל הנראה תמליץ להעמיד את טביב לדין בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully