וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "אני מסופק כי השוער שלי היה המצטיין"

מאמן הפועל ת"א התייחס לתיקו מול קרית שמונה: "לא היה קל כי היו לנו הרבה חסרים". על הקהל: "לקחו את העונש רחוק מדי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הפועל תל אביב סיימה הערב (ראשון) בתיקו 2:2 עם עירוני קרית שמונה וסיימה את העונה הרגילה במקום השני בטבלה. שחקניו של ניצן שירזי שוב היו משוחררים כמו בניצחון על מכבי חיפה בשבוע שעבר, וחזרו מפיגור מול המוליכה כדי לחלץ נקודה, למרות העובדה שליציעים הורשו להיכנס רק נשים וילדים בשל העונש שהקבוצה ספגה על התפרעות אוהדיה בדרבי.

"היינו פחות מבשבוע שעבר", הודה ניצן שירזי בסיום. "היה לנו חשוב להמשיך את המומנטום מהמשחק מול מכבי חיפה, אבל לא היה לנו קל כי היו לנו הרבה חסרים. הפועל תל אביב שיחקה הכי הרבה משחקים במסגרות רשמיות העונה. אני רואה את התוצאה באכזבה מסוימת, אבל גם מסיפוק מסוים כי השוער שלי היה המצטיין".

על העונש שספגה הקבוצה אמר שירזי: "בשני המקרים קיבלנו עונש יותר מדי רציני. אני האחרון שיצדיק את ההתנהגות בדרבי, אבל לקחו את זה רחוק מדי ואני מקווה שיתקנו את המעוות. אני מקווה שזו פעם אחרונה שהקהל של הפועל יידע לא לחזור על דברים כאלה".

שוער הפועל תל אביב אפולה אדל אמר בסיום: "היה קשה מאוד לשחק באווירה כזו, זה כמו משחק ידידות. גם בלי אוהדים, צריך לדעת לנצח. כל הקבוצה שלנו נלחמה וקרית שמונה היא הכי טובה השנה בליגה. אני מאחל להם מזל טוב כי הם יזכו באליפות. זו נקודה טובה בסך הכל".

בהמשך השבוע תפגוש הקבוצה את בני לוד מליגת המשנה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. וואליד באדיר ועומר דמארי לא ישחקו בעקבות כרטיסים צהובים, בעוד עמרי קנדה, שקיבל שתי זריקות לפני המשחק והיה מתוכנן להיכלל בהרכב, ייעדר כנראה כשבועיים בשל כאבים באזור המפשעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully