וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: ויקטוריה אזרנקה זכתה בטורניר

המדורגת אחת בעולם הביסה 2:6, 3:6 את השנייה שראפובה, שיפרה את מאזנה מתחילת השנה ל-0:23 וזכתה בתואר רביעי

אז מה עוד נותר לומר על ויקטוריה אזרנקה? המדורגת מספר אחת בעולם זכתה הערב (ראשון) בטורניר אינדיאן וולס היוקרתי, כשניצחה 2:6, 3:6 את מריה שראפובה, במפגש בין שתי המדורגות הראשונות בעולם ושחזור גמר אליפות אוסטרליה מתחילת השנה. בכך, שיפרה הבלארוסית את מאזנה מתחילת השנה ל-0:23, כשהיא זוכה בסידני, אוסטרליה ודוחא והיום משלימה זכייה בתואר רביעי מתחילת השנה ו-12 בקריירה. ויקה תיקח איתה הביתה מיליון דולר נוספים ו-1,000 נקודות דירוג. הרוסיה "תסתפק" בחצי מיליון דולר ו-700 נקודות דירוג.

אזרנקה רשמה את פתיחת העונה בסבב הנשים הכי טובה מאז 1997, אך היא עדיין רחוקה מהמאזן של מרטינה הינגיס באותה הינגיס באותה שנה, 37 ניצחונות רצופים. אזרנקה במקום השני ברשימה הזאת, במקום השלישי סרינה וויליאמס עם פתיחה של 21 ניצחונות לשנת 2003.

"ניסיתי לעשות את המיטב, כי ידעתי שמריה היא לוחמת", אמרה אזרנקה, ודיברה על הרצף שלה: "מעולם לא חלמתי על זה, זה מדהים. אני שמחה שאני מצליחה לשמור על עקביות כזאת".

ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית. רויטרס
בלתי ניתנת לעצירה. אזרנקה/רויטרס

אזרנקה פתחה נהדר ושברה את שראפובה כבר במשחקון הראשון בדרך ל-0:2 מרשים. הרוסיה הצליחה לעלות על הלוח בתום משחקון ארוך במיוחד וצימקה ל-2:1. השתיים שמרו על ההגשות שלהן עד ליתרון 2:4 של המדורגת מספר אחת בעולם, שהצליחה לשבור שוב ואפילו די בקלילות את הרוסיה בדרך ל-2:5. אזרנקה הצליחה לשמור שוב על ההגשות שלה ואפילו די בקלילות בדרך ל-2:6 אחרי 40 דקות בלבד.

ויקה פתחה את המערכה השנייה עם שבירה נוספת ועלתה ל-0:1. אזרנקה שמרה על ההגשה שלה בקלות וזה כבר 0:2. הבלארוסית השיגה שבירה נוספת בצורה מרשימה ועלתה ל-0:3. דווקא בשלב הזה הצליחה שראפובה להתעורר ושברה את אזרנקה לאחר הגשה שנייה לא מספיק חזקה, עליה הענישה הרוסיה עם החזרה אדירה. אך אזרנקה לא התרגשה יותר מדי ושברה שוב בדרך ל-1:4. שראפובה הצליחה שוב להתעלות ושברה שוב כדי לצמק ל-4:2 ולשמור על ההגשה שלה אחרי משחקון צמוד ולקבוע 4:3. אזרנקה שמרה על ההגשה שלה ועלתה ל-3:5. גם במשחקון הבא היא הצליחה לשבור ולזכות במשחקון, מערכה, משחק וטורניר כולו.

טניס בוואלה! ספורט

ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית. רויטרס
איזו הצגה. אזרנקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully