וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני: חצאי גמר גביע המדינה לנשים יוצאים לדרך

18.3.2012 / 18:39

רמת השרון תפגוש את רמלה (17:45, ער' 1) ואשדוד את רמת חן (20:00, ער' 33) בדרך לתואר ראשון בכדורסל הנשים השנה

אחד משיאי כדורסל הנשים בישראל יתרחש השבוע, כשבסיומו ייקבע מי תהיה מחזיקת גביע המדינה לעונת 2011/12. משחקי חצי גמר הגביע ייערכו מחר (שני) כשארבעת הקבוצות הגדולות כיום בישראל ייפגשו לשני מפגשים מרתקים. במשחק הראשון (17:45, ערוץ 1) ייפגשו אליצור רמלה, מחזיקת הגביע, ואלקטרה רמת השרון, היריבה הגדולה שלה. בחצי הגמר השני (20:00, ערוץ 33) ייאבקו מכבי אשדוד, מוליכת הטבלה והקבוצה שמשחקת את הכדורסל הטוב בישראל העונה, ומכבי רמת חן, שתפגוש את מאמנה לשעבר עדני דגן.

"יש השנה תחרות מדהימה, אף קבוצה לא פייבוריטית", אמרה מאמנת רמת השרון, אורנה אוסטפלד לקראת ההתמודדות מול רמלה, "בכל שנה נבנות קבוצות חדשות, ויחסי הכוחות אחרים". מאמן אליצור רמלה, עדן ענבר, שעומד העונה במשימה קשה מאוד בניסיון לשחזר את ההישג מאשתקד, אמר: "אין ספק שהעזיבה של שי דורון (לרוסיה, א.ש) פגעה בנו, אבל עשינו את ההתאמות. אם זה הצליח - נראה במהלך השבוע".

כאמור גם המשחק השני יהיה אטרקטיבי מאוד. "המשחק הזה עושה עניין גדול בעיר כי אשדוד עדיין לא זכתה בתואר", אמר עדני דגן מאמן אשדוד לקראת המשחק, "כמובן שזה לא תרם לנו, אבל זה מאחורינו", הוסיף דגן על המצב הבטחוני. מאמן רמת חן, שיקי פלח חתם, "אנחנו בתקופה לא טובה, אבל אולי בגביע נגיע עם אנרגיות אחרות".

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully