וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-בני יהודה: שחקני המארחת לא קיבלו שכר

הירושלמים דרוכים לעוד קרב הישרדות (ב', 20:00, ספ' 1), כהן: "תהפכו את הניצחונות למסורת". אבוקסיס: "יש עוד מטרות"

טריוויה

* בסיבוב הקודם ניצחה בני יהודה את בית"ר בבלומפילד 0:3.

* קובי מויאל הבקיע שער אחד במשחקים בין בית"ר לבני יהודה אך היה זה דווקא במדי הכתומים אליהם הושאל לעונה אחת לפני כשלוש שנים במשחק שהסתיים בתוצאה 2:2 בטדי.

* בפעם האחרונה שאלי כהן אירח עם בית"ר את בני יהודה היה זה בעונת 2002/3, אז בני יהודה עם אלי אוחנה עם הקוים ניצחה 2:3.

* כהן היה זה שהביא את יוסי אבוקסיס לבית"ר ירושלים בעונת והפך אותו לכוכב בקבוצה, שנה לאחר מכן הגיע שותפו לקישור האחורי, ז'אן טלסניקוב, עוזרו של אלי כהן היום.

* אבוקסיס אף שיחק בבני יהודה כשזו הביסה 2:8 את בית"ר ירושלים לפני 18 שנה.

* בית"ר ירושלים החמיצה 3 מתוך 5 הפנדלים האחרונים שנפסקו לזכותה. בני יהודה לעומת זאת כבשה את כל ארבעת הפנדלים שקיבלה העונה.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

בית"ר ערכה היום את האימון המסכם לקראת המשחק נגד בני יהודה מחר בערב באיצטדיון טדי. בעקבות תוצאות אתמול עשה בבית"ר חישובים והגיעו למסקנה הבאה- ניצחון מחר שווה מקום 11 ואירוח משחק נגד מכבי פתח תקוה בשבוע הבאה. תיקו שווה מקום 12 ואירוח של הפועל באר שבע בשבוע הבאה, הפסד שווה מקום 13 ומשחק חוץ בוסרמיל בשבוע הבא. מעבר למשחקים, בית"ר חייבת נקודה בכדי לסיים במקום ה-12 ולהבטיח ארבעה משחקי בית בעונה הבאה.

מאמן הקבוצה אלי כהן דירבן היום את שחקניו ואמר להם: "המשחק הזה הוא יותר קשה מהמשחק נגד קרית שמונה. זאת מלחמת עולם כי הפסד יכול להחזיר אותנו למצב שהיינו בו לפני שבועיים. בני יהודה בכושר הכי טוב שלה השנה, היא עם הרבה ביטחון וזאת קבוצה שכולם עושים בה הגנה. אתם צריכים לנצל את המומנטום והביטחון שצברתם בשבוע שעבר, כולם מדברים על ההצגה של האוהדים שלנו במושבה, בואו נהפוך את זה למסורת ונשמח אותם גם מחר".

בנוגע להרכב הקבוצה, קובי מויאל צפוי לחזוק להרכב על חשבונו של דן איינבינדר, כאשר עדיין גם ברק משה עשוי למצוא את עצמו בחוץ ואיינבינדר בפנים. מעבר לכך לא צפויים שינויים בהרכב, על אף שערן לוי תורגל בחלק מהאימון על חשבונו של סטיבן כהן. לשחקני ההתקפה אמר כהן: "תמשיכו ללחוץ כמו בשבוע שעבר ותגרמו לשחקני הקו השני לקבל ביטחון ולעזור לכם בלחץ ולשלוט במשחק. תמיד תזכרו שאתם בית"ר ירושלים, מועדון גדול עם מסורת שלא מפחד מאף אחד". השחקנים עוד לא קיבלו את משכורות חודש פברואר, שמתעכבות כבר למעלה משבוע. במועדון מסרו כי מדובר בעניינים טכניים בלבד שיטופלו בימים הקרובים.

בני יהודה:

בני יהודה מגיעה לטדי במצב רוח מצוין אחרי הנצחון הגדול 1:5 נגד הפועל באר שבע במחזור הקודם. בקבוצה רואים במשחק הזדמנות פז בכדי להיצמד לחבורת הצמרת כאשר במקרה של נצחון יתקרבו הזהובים מרחק של נקודה אחת בלבד מהמקום השלישי. סיבה נוספת שמהווה תמריץ היא העובדה שבמקרה של הפסד תמוקם בני יהודה במקום השמיני, ואז היא תצא למשחק חוץ נגד המוליכה קרית שמונה, במחזור הקרוב, למשחק שעשוי להיות משחק ההכתרה הרישמי של רן בן שמעון ושחקניו.

"אף אחד כאן לא רוצה להיות חלק ממשחק האליפות של קרית שמונה", אמר הערב אחד משחקני בני יהודה לוואלה! ספורט. "מי שחושב שנבוא לטיול בטדי טועה בגדול. אנחנו מגיעים בשיא המוכנות והרצינות כי הנקודות חשובות לנו. יש לנו הזדמנות מצויינת להתקרב לכיוון המקום השלישי ואפילו השני ונעשה הכל כדי לחזור מירושלים עם הנקודות".

יוסי אבוקסיס אמר לשחקניו: "משחק מרכזי בטדי זו הבמה הכי טובה וראויה שיכולה להיות עבור כל שחקן ושחקן. יש לכם הזדמנות מצויינת להראות מה אתם יודעים. יש לנו עוד מטרות העונה ושאף אחד לא יחשוב שאנחנו מסתפקים בהעפלה לפלייאוף וזהו".

בחלק המקצועי צפוי אבוקסיס לתת קרדיט לאותו הרכב שפתח מול באר שבע. גל כהן ודן מורי ישתפו פעולה במרכז ההגנה, כאשר איציק עזוז ימשיך לפתוח בעמדת המגן הימני. שלו מנשה שהיה מצוין נגד באר שבע יתופקד שוב לצידו של קסטוטיס איבשקביצ'יוס בקישור האחורי, כאשר עוז ראלי ואמיר עגיוב הצעיר ישלימו את רביעיית הקישור. פדרו גלבאן ודינו אנדלובו ישתפו פעולה יחד בחוד.

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: אנדריי פיליאבסקי

הבלם האוקראיני הגיע לא מוכן למושבה בשבוע שעבר והיה אשם בשני השערים שספגה הקבוצה ממכבי פתח תקוה. לאחר מכן הוא ספג לא מעט ביקורת מאלי כהן השבוע והוא יודע היטב שבית"ר צריכה אותו בכושר טוב בכדי לשרוד בליגת העל.

בני יהודה: קסטוטיס איבשקביצ'יוס

הקשר הליטאי עבר העונה הרבה עליות וירידות בכושרו. אין ספק שכשהוא טוב, הקישור האחורי של בני יהודה מהווה את אחת החוליות החזקות בקבוצה. מחר ייתקל קוסטה במאצ' אפ מעניין וקשוח מול הקישור האחורי של בית"ר ירושלים. איבשקביצ'יוס יצטרך להיות במיטבו וכשזה קורה, בני יהודה רצה ותוססת.

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אבי ריקן, אנדריי פיליאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, ברק משה (דן איינבינדר), דריו פרננדז, סטיבן כהן, עמית בן שושן, ליאונרדו פאסוס.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דן מורי, גל כהן, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה, עוז ראלי, אמיר עגיוב, פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully